• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Kaffen fra Philips Coffee Maker er ikke varm nok

    Publisert på 01 February 2024
    Hvis du finner ut at kaffen fra Philips Coffee Maker ikke er varm nok, kan du lese tipsene nedenfor om hvordan du kan løse dette.
    Hvis du bruker en glasskanne, kan du prøve tipsene nedenfor for hvordan du holder kaffetemperaturen varm:
    • Kontroller at glasskannen er plassert ordentlig på varmeplaten
    • Kontroller at varmeplaten og bunnen på kannen er rene
    • Bruk tynne kopper. Tynne kopper absorberer mindre varme fra kaffen enn tykkere kopper
    • Kontroller at størrelsen på koppen samsvarer med mengden kaffe. Ikke hell litt kaffe i en stor kopp.
    • Hvis du drikker kaffe med fersk melk, må du forvarme melken i koppen i en mikrobølgeovn.
    • Avkalk kaffetrakteren regelmessig.
    Hvis du bruker en termokanne, kan du prøve tipsene nedenfor for hvordan du holder kaffetemperaturen varm:
    • Forvarm kannen ved å skylle den i varmt vann før du trakter kaffe
    • Lag en full kanne kaffe
    • Bruk tynne kopper. Tynne kopper absorberer mindre varme fra kaffen enn tykkere kopper
    • Kontroller at størrelsen på koppen samsvarer med mengden kaffe. Ikke hell litt kaffe i en stor kopp.
    • Hvis du drikker kaffe med fersk melk, må du forvarme melken i koppen i en mikrobølgeovn.
    • Avkalk kaffetrakteren regelmessig.
    Hvis du bruker Philips Coffee Maker HD5416, finner du tips nedenfor om hvordan du kan løse dette.
    Trykk alltid på av/på-knappen for å slå av kaffetrakteren på riktig måte.

    La ventilen under vannbeholderen lukkes før du kobler apparatet fra stikkontakten eller slår av stikkontakten for å hindre at kaldt vann renner rett inn i filteret neste gang du trakter.
    Før du fyller vannbeholderen med rent, kaldt vann, må du alltid trykke på av/på-knappen først for å kontrollere at kaffetrakteren er slått av, og derfor er ventilen under vannbeholderen lukket.
    La Philips Coffee Maker slå seg av automatisk etter 40 minutter. Ventilen under vannbeholderen lukker seg.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.