• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Bli en produkttester

    Det å delta i en Philips-produkttest er en enkel og morsom opplevelse. På denne siden lærer du mer om prosessen rundt våre produkttester. I tillegg vil de viktigste spørsmålene om registrering, prosess og vurdering bli besvart for deg.

    Prosessen rundt en produkttest hos Philips

    Testtrinn for utløpt produkt

    1. Velg produktet du vil teste
    producttester.philips.com finner du produktene du kan teste.

    Testtrinn for utløpt produkt gjelder

    2. Søk

    Du kan søke om én eller flere produkttester. Alt du trenger å gjøre, er å registrere deg som tester og svare på 3–6 spørsmål om hvert valgte produkt.

    Tester av testtrinn for utløpt produkt

    3. Valg av tester
    Hvis du passer til testprofilen, kan du velges som tester. Produktet leveres deretter til adressen du har angitt i testprofilen.

    Trinn for test av utløpt produkt

    4. Test produktet

    Så snart du har mottatt produktet, kan du teste det (vanligvis*) i 14 dager.

    Trinn for å si din mening om utløpt produkt

    5. Vi ønsker oss meningen din
    Del produktopplevelsen ved å uttrykke din ærlige mening på én eller flere plattformer (definert av Philips). Del bilder og videoer av resultatet eller situasjoner der produktet er i bruk.

    Testdeltakelsestrinn for utløpt produkt

    6. Takk for at du deltar
    Så snart produktet er vurdert, kan du (vanligvis*) beholde produktet som kompensasjon for den tiden du har brukt.

    * Testprosedyren som er beskrevet her, kan variere for noen produkter. Informasjon om dette vil bli formidlet som en del av testen.

    Vanlige spørsmål

    Ikon for vanlige spørsmål

    Bli en Philips-produkttester

    Hvorfor utfører Philips produkttesting?

    Produktanmeldelser på Internett blir stadig viktigere og representerer et av de viktigste beslutningskriteriene for et kjøp for de fleste kunder. Produktanmeldelser gir også innsikt i kvaliteten eller funksjonaliteten til produktet fra kundens synspunkt og er derfor viktig for oss som produsent. Basert på tilbakemeldinger fra kunder kan vi iverksette tiltak for å forbedre produktet eller eventuelt fjerne det fra sortimentet.

    Hvordan blir man en produkttester?

    Registrer deg og aktiver kontoen via e-postbekreftelsen. My Philips-medlemmer er allerede registrert og kan logge inn umiddelbart. Deretter velger og søker du på den testen du er interessert i. Husk å holde adresseinformasjonen din oppdatert.

    Hvordan velges en produkttester?

    I prinsippet kan alle søke om en produkttest. Egnede testere velges ut i søknadsprosessen (ved hjelp av et spørreskjema). Valget er ment å sikre en pålitelig og kvalitativ test. IPL-enhet Lumea (BRI950 / 00) som eksempel:

     

    IPL-enheten er et innovativt hårfjerningssystem fra Philips. Hårrøttene behandles med lette pulseringer og settes dermed i en hviletilstand.

     

    Denne teknologien er ikke egnet for tatovert hud, da det er fare for brannskader. På grunn av dette vil folk med mange eller store tatoveringer ikke bli vurdert for testen.

     

    Hvis du har søkt om en test og blitt avvist, oppfordrer vi deg til å søke på nytt for fremtidige tester. Vi har ofte flere søkere enn antall produkttestere vi kan akseptere.

    Prosessen rundt produkttesten

    Jeg har mottatt testproduktet. Hva skjer så?

    I løpet av de kommende dagene vil du motta en e-post fra oss som offisielt informerer deg om starten av testfasen. Deretter kan du begynne å teste produktet.

     

    VIKTIG: Så snart testfasen er avsluttet og anmeldelsesfasen begynner, vil du motta en ny e-post fra oss. I denne e-posten finner du viktig informasjon om hvordan du skal skrive anmeldelsen, hvilke forhandlersider du bør legge inn en anmeldelse på, og få mer informasjon om testprosedyren. Ikke begynn på anmeldelsen før du mottar denne e-posten.

    Må jeg skrive i anmeldelsen at jeg mottok produktet for å teste produktet?

    Produktanmeldelser på Internett blir stadig viktigere og representerer et av de viktigste beslutningskriteriene for et kjøp for de fleste kunder. De viktigste faktorene i en anmeldelse er fremfor alt troverdighet og ærlighet. Derfor er disse faktorene viktige når du gjennomgår våre produkttester. Så nevn i anmeldelsen at du i samarbeid med Philips fikk muligheten til å teste dette produktet.

    Kan jeg også skrive negative anmeldelser?

    Objektivitet og ærlighet er de viktigste prioriteringene i våre produkttester. Du bør uttrykke din ærlige mening om testproduktet i anmeldelsen. En negativ vurdering har ingen innvirkning på om du får lov til å beholde produktet eller i forbindelse med valg av fremtidige produkttestere.

    Testproduktet fungerer ikke / jeg trenger hjelp med den første installasjonen. Hvem kan jeg kontakte?

    Prøv å utføre den første installasjonen ved hjelp av brukerhåndboken for å finne en passende løsning. Hvis du trenger ytterligere hjelp, kan vår kundeservice hjelpe deg. Besøk vår kontaktside på philips.com/contact

    Må anmeldelsen min være forskjellig på de forskjellige plattformene?

    Nei, du kan også kopiere anmeldelsen din på de forskjellige plattformene. Igjen er det viktig at du uttrykker din objektive og ærlige mening, og at du følger våre retningslinjer for å skrive en anmeldelse.

    Jeg har flere spørsmål om prosedyren og deltakelsen i testen. Hvem kan jeg kontakte?

    Før du starter testen, ber vi deg lese de relevante vilkårene for deltakelse og finne ut mer om vilkårene og prosessene på produkttestplattformen. Hvis du fortsatt har spørsmål, er vårt Philips-produkttestteam tilgjengelig for deg når som helst ved hjelp av kontaktskjemaet på produkttestplattformen.

    Hva må jeg tenke på når jeg skriver en anmeldelse?

    Vi ønsker å sørge for at anmeldelsen din kan publiseres, så vær oppmerksom på følgende:

     

    – I anmeldelsen må du nevne at du har mottatt produktet som en del av en produkttest, og at Philips ikke har noen redaksjonell påvirkning på vurderingen.
    – Ikke nevn noen konkurrenter, forhandlere eller prisen du betalte for produktet.
    – Anmeldelsen din bør fokusere på produktet og resultatet.
    – Unngå vurdering av kundeservice. (Kontakt oss direkte hvis du trenger hjelp).
    – Ikke avslør personlig eller identifiserbar informasjon, for eksempel ditt fulle navn.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.