Hvis du vil registrere et nytt kjøp, må du ha produktet tilgjengelig og logge deg på MyPhilips-kontoen din.
Ikke brukt MyPhilips før? Opprett konto
1. Hvis du vil registrere produktet, må du logge deg på MyPhilips-kontoen din. Har du ikke en konto? Du kan registrere deg her. 2. Registrer produktet, og dra nytte av fordelene. Du kan også laste opp kjøpsbeviset ditt, slik at du har det tilgjengelig hvis du trenger det til service eller reparasjoner.
Hvis du har fått informasjon om at du kan utvide garantien, må du først ha en MyPhilips-konto. Du kan logge deg på eller opprette en konto her. Deretter kan du registrere produktet. Ha produktet tilgjengelig når du registrerer det, ettersom du må oppgi modellnummeret.
Med MyPhilips-kontoen kan du:
Et kjøpsbevis er en kvittering fra butikken der du kjøpte produktet, eller et PDF-dokument fra en nettbutikk.
Vi anbefaler at du laster opp kjøpsbeviset slik at du alltid har det tilgjengelig hvis du trenger det. Kjøpsbeviset kan være nødvendig for å kunne dra nytte av en kampanje eller be om reparasjon under garantien.
Du trenger følgende for å registrere et produkt:
You are about to visit a Philips global content page
Continue