• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 350 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Av/på-knappen på Philips Café Gourmet blinker

    Publisert på 2022-04-19
    Av/på-knappen blinker vanligvis når det ikke er vann i vannbeholderen for trakting. Dette fører til at beskyttelsen aktiveres. Følg trinnene nedenfor for å løse problemet. 
    Det er ikke noe vann i vannbeholderen for trakting, og dette aktiverer overopphetingsbeskyttelsen og gjør at knappen blinker.

    Følg trinnene nedenfor for å tilbakestille Café Gourmet:
    1. Koble fra apparatet
    2. La apparatet avkjøles i rundt 30 minutter
    3. Koble det til igjen
    4. Trykk på av/på-knappen for å slå på apparatet. Lampen i av/på-knappen lyser
    5. Pass på at du fyller på vann før du trakter
    Etter traktingen kan det bli igjen litt vann i vannbeholderen. Tørk av vannbeholderen med en ren og myk klut når apparatet er avkjølt.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.