• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva betyr indikatorene eller feilkodene på Philips-luftrenseren?

    Publisert på 30 December 2022
    Hvis du vil finne ut hva indikatorene eller feilkodene til Philips Air Purifier betyr, kan du lese artikkelen nedenfor.

    Betydning av feilkoder og indikatorer

    Avhengig av hvilken Philips-luftrensermodell du har, vil du kanskje se én eller flere av de følgende feilkoder eller indikatorer:
     

    • Kode A: Automodus

    • Kode C: Gassmodus (bare AC3254 og AC3256)

    • Kode L: Barnesikring på

    • Kode UL: Barnesikring av

    • Kode F0 eller FO: Rengjør forfilteret, og tilbakestill rengjøringstiden for forfilteret i henhold til brukerhåndboken for modellen din.

    • KODE AO eller A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Bytt ut NanoProtect HEPA-filter og tilbakestill filterets levetid i henhold til brukerhåndboken for modellen din.

    • KODE CO eller C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Bytt ut NanoProtect-filteret og tilbakestill filterets levetid i henhold til brukerhåndboken for modellen din.

    • Kode SL: Dvalemodus

    • Kode 1h: Tidtakermodus

    • Kode t: Turbomodus.

    • Kode L1, L2, L3, L4: GASS-nivå

    • Indikator «-»: Lysdempefunksjonen er aktivert.

    • Feilkode Er: Hallsensoren fungerer ikke ordentlig. Fjern og monter deretter frontpanelet på nytt. Hvis feilkoden "Er" fortsatt vedvarer, anbefaler vi at du kontakter forbrukerstøtten der du bor.

    • Feilkode E1, E2, E3, E4: Apparatet har funksjonsfeil. Ta kontakt med forbrukerstøtten i landet der du bor. 

    • Feilkode E6: E6 indikerer at overopphetingsbeskyttelsen utløses på enheten. Koble fra enheten, kontroller om filterpakken er fjernet, og om luftinntaket eller -uttaket er blokkert. Vent i ett minutt, og koble deretter til enheten igjen og slå den på.  Hvis E6 fortsatt vedvarer, har varmeapparatet andre defekter. Ta kontakt med forbrukerstøtten i landet der du bor. (Bare AMF870 og AMF872)



    Hvis disse løsningene ikke løser problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.