Hva betyr indikatorene eller feilkodene på Philips-luftrenseren?
Betydning av feilkoder og indikatorer
Avhengig av hvilken Philips-luftrensermodell du har, vil du kanskje se én eller flere av de følgende feilkoder eller indikatorer:
-
Kode A: Automodus
-
Kode C: Gassmodus (bare AC3254 og AC3256)
-
Kode L: Barnesikring på
-
Kode UL: Barnesikring av
-
Kode F0 eller FO: Rengjør forfilteret, og tilbakestill rengjøringstiden for forfilteret i henhold til brukerhåndboken for modellen din.
-
KODE AO eller A0, A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9: Bytt ut NanoProtect HEPA-filter og tilbakestill filterets levetid i henhold til brukerhåndboken for modellen din.
-
KODE CO eller C0, C1, C2, C3, C4, C5, C6, C7, C8, C9: Bytt ut NanoProtect-filteret og tilbakestill filterets levetid i henhold til brukerhåndboken for modellen din.
-
Kode SL: Dvalemodus
-
Kode 1h: Tidtakermodus
-
Kode t: Turbomodus.
-
Kode L1, L2, L3, L4: GASS-nivå
-
Indikator «-»: Lysdempefunksjonen er aktivert.
-
Feilkode Er: Hallsensoren fungerer ikke ordentlig. Fjern og monter deretter frontpanelet på nytt. Hvis feilkoden "Er" fortsatt vedvarer, anbefaler vi at du kontakter forbrukerstøtten der du bor.
-
Feilkode E1, E2, E3, E4: Apparatet har funksjonsfeil. Ta kontakt med forbrukerstøtten i landet der du bor.
-
Feilkode E6: E6 indikerer at overopphetingsbeskyttelsen utløses på enheten. Koble fra enheten, kontroller om filterpakken er fjernet, og om luftinntaket eller -uttaket er blokkert. Vent i ett minutt, og koble deretter til enheten igjen og slå den på. Hvis E6 fortsatt vedvarer, har varmeapparatet andre defekter. Ta kontakt med forbrukerstøtten i landet der du bor. (Bare AMF870 og AMF872)
Hvis disse løsningene ikke løser problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.