Wi-Fi er en viktig funksjon for Philips-luftrenseren og -luftfukteren, og derfor kan det ikke slås av manuelt. Les artikkelen vår for å få mer informasjon.
Kan jeg slå av Wi-Fi i luftrenseren og luftfukteren fra Philips?
Publisert på 19. desember 2023
Wi-Fi slås av automatisk
Wi-Fi-funksjonen slås automatisk av hvis Philips-luftrenseren og -luftfukteren ikke er tilkoblet innen 15 minutter etter at du har slått på enheten, etter å ha koblet til kabelen for første gang. Denne prosessen gjentas hver gang du kobler enheten til og fra, eller når du får strømmen tilbake etter et strømbrudd.
Når Wi-Fi-funksjonen har blitt slått av automatisk under første gangs bruk av AMF765, AMF87x, AMF865, AC3737 og AC3680, vil den ikke være slått på igjen etter at du har tatt støpselet ut og inn eller fått tilbake strømmen etter et strømbrudd. Aktiver Wi-Fi-funksjonen manuelt i henhold til brukerhåndboken som er spesifikk for modellen din, hvis du vil pare enheten med appen.
Merk: Vi anbefaler at du kobler Philips-luftrenseren og -luftfukteren sammen med appen for å få en bedre interaktiv opplevelse og en rekke funksjoner.
Hvis trinnene ovenfor ikke løste problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.
Når Wi-Fi-funksjonen har blitt slått av automatisk under første gangs bruk av AMF765, AMF87x, AMF865, AC3737 og AC3680, vil den ikke være slått på igjen etter at du har tatt støpselet ut og inn eller fått tilbake strømmen etter et strømbrudd. Aktiver Wi-Fi-funksjonen manuelt i henhold til brukerhåndboken som er spesifikk for modellen din, hvis du vil pare enheten med appen.
Merk: Vi anbefaler at du kobler Philips-luftrenseren og -luftfukteren sammen med appen for å få en bedre interaktiv opplevelse og en rekke funksjoner.
Hvis trinnene ovenfor ikke løste problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.