• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Det kommer ikke vann fra beholderen på Philips-espressomaskinen

    Publisert på 24 August 2023
    Luftbobler kan blokkere vanntilførselen i Philips-espressomaskinen, og dette kan være en av årsakene til at den ikke trekker vann fra vannbeholderen. Les videre for å se alle de mulige årsakene og finne en løsning på problemet.
    Hvis vannbeholderen ikke sitter ordentlig på plass eller er satt inn på feil måte, trekker ikke espressomaskinen vann fra beholderen.
    •    Hvis vannbeholderen er plassert for på espressomaskinen, skyver du vannbeholderen helt inn for å sørge at den sitter godt på plass.
    •    Hvis vannbeholderen er plassert på toppen av espressomaskinen, må du sørge for at området under vannbeholderen er fritt for smuss, partikler og kaffebønner.
    Hvis vanntilførselen er blokkert av luftbobler, utfører du følgende trinn for å løse problemet:
    1.    Slå AV maskinen
    2.    Tøm vannbeholderen, og fjern AquaClean-filteret (eller et annet vannfilter som maskinen bruker)
    3.    Fyll vannbeholderen med vann, og sett den tilbake på plass
    4.    Slå maskinen PÅ igjen. Når maskinen er oppvarmet, velger du varmt vann og tapper 2–3 kopper

    Hvis du bruker et AquaClean-vannfilter, utfører du følgende ekstratrinn for å sikre at filteret er klargjort og riktig montert for bruk:
    1.    Rist AquaClean-vannfilteret i fem sekunder
    2.    Hold filteret opp-ned i en beholder/bolle med vann til det ikke kommer flere luftbobler ut
    3.    Sett filteret tilbake i vannbeholderen, og fyll vannbeholderen med vann
    4.    Start maskinen på nytt ved å slå den av og på
    5.    Velg varmt vann, og tapp 2–3 kopper

    Merk: Skift ut AquaClean-filteret hvis du har brukt det i mer enn tre måneder. Filteret kan være tett hvis du har brukt det lenger enn dette.
    Play Pause
    Dette er bare aktuelt for Philips-espressomaskiner med Panarello-melkeskummer eller en klassisk melkeskummer.
    Hvis du vil sjekke om varmtvannstuten er tett, kan du fjerne den ytre delen av Panarello-melkeskummeren / den klassiske melkeskummeren og sjekke om tuten er blokkert av kalkavleiringer (da vil du i så fall se hvite partikler i eller rundt tuten).
    Hvis det har dannet seg kalkavleiringer, kan du rengjøre tuten med et avkalkingsmiddel.

    Hvis løsningene ovenfor ikke løser problemet, kan du kontakte oss.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.