• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    HomeID app-logo

    Få mer ut av dine Philips produkter på kjøkkenet​

    Last ned HomeID-appen for tips og inspirasjon​

    Last ned HomeID-appen

    Den nye HomeID-appen - ditt sted for smarte kjøkkenprodukter, oppskrifter og uendelig mye inspirasjon.​

    Telefon med HomeID-app ligger ved siden av en kopp deilig kaffe

    Starten på et tilkoblet hjem​

    Din portal til et tilkoblet hjem

    • Koble til kjøkkenapparatene dine hjemme - uansett hvor du er!​
    • Utforsk populære og inspirerende oppskrifter, eller gjenoppdag gamle klassikere.​
    • Bli med i et pulserende fellesskap av hjemmekokker og profesjonelle matkreatører - og mye mer!​

    En dame ser på smarttelefonen med fellesskapsdelen av HomeID-appen

    Bli med i HomeID-fellesskapet

    Bli med i HomeID-samfunnet

    Enten du ønsker å finne din neste favorittoppskrift, dele ditt siste mesterverk med andre mat- og kaffeentusiaster eller bare bli inspirert, er fellesskapet vårt stedet der du kan gjøre det.​

    HomeID er fullpakket med en rekke spennende nye funksjoner, blant annet:​

    HomeID er lastet med en rekke nye funksjoner, blant annet:

    HomeID app-logo

    Last ned HomeID-appen og frigjør potensialet i hjemmet ditt!

    HomeID QR-kode

    Finn ut mer

    Vil denne oppdateringen påvirke kontoen jeg har registrert for NutriU (Kitchen+)- og/eller Coffee+-appen?

    Nei, du kan logge på HomeID med samme brukernavn og passord som du brukte for NutriU (Kitchen+) og Coffee+.

    Må jeg legge til apparatene mine på nytt?

    Nei, alle apparatene fra profilen din blir automatisk tilgjengelige på HomeID, inkludert tilkoblede enheter. 

    Må jeg oppdatere innstillingene og preferansene mine? 

    Nei, kontoinnstillingene fra den gamle appen er allerede tilgjengelige på HomeID, så du trenger ikke å oppdatere dem (med mindre du vil).

    Hva skjer med oppskriftene, favorittene og oppskriftsbøkene mine? 

    De er klare og venter på deg i HomeID.

    Hvilke nye apparater vil være tilgjengelige? 

    I tillegg til alle apparatene fra NutriU (Kitchen+) har vi lagt til alle kaffemaskiner som støttes av Coffee+-appen. Alle disse apparatene kan legges til i HomeID, avhengig av lokal tilgjengelighet. Pass på at du får med deg oppdateringer av nye produktkategorier etter hvert som vi lanserer dem. 

    Vil det være noen endringer i retningslinjene for personvern i appen? 

    Nei, per dags dato er det ingen endringer i retningslinjene for personvern.​

    Kan jeg velge bort endringen? 

    Nei, alle brukere av Coffee+ og NutriU (Kitchen+) blir automatisk flyttet til HomeID når appen oppdateres. Vi jobber aktivt for å sikre at du får den aller beste brukeropplevelsen.​

    Hvilke land vil HomeID-appen være tilgjengelig i?

    HomeID-appen vil være tilgjengelig i alle land som NutriU-appen og Coffee+-appen er tilgjengelige i nå.  

    Hva er anledningen til denne endringen?

    Vi er opptatt av å gi deg den best mulige appopplevelsen, og vi har jobbet hardt for å forbedre alle aspekter av appen. De kommende endringene er mer enn bare en appoppdatering - de representerer et stort skritt fremover når det gjelder funksjonalitet, design og brukeropplevelse.​

    Hvorfor HomeID?

    Hjemmet er stedet der så mange av livets små og store øyeblikk skjer. Hjemmet ditt, menneskene du deler det med og hvordan du velger å leve hverdagen din, er en del av hvem du er.

     

    Hjem og identitet (ID) henger sammen, og derfor har vi kombinert de to ordene på engelsk for å skape det nye appnavnet vårt.

    Hva kommer til å skje med NutriU Community?​

    Alle fellesskapsfunksjoner er tilgjengelige i HomeID, fra kommentering og deling til oppretting av egne oppskrifter og oppskriftsbøker. ​

    Må brukerne av NutriU-appen laste ned appen på nytt?

    Nei, det er bare en vanlig appoppdatering av NutriU-appen til den nye HomeID-appen.​

    Vil Coffee+-appen fortsatt være tilgjengelig etter denne lanseringen? 

    Coffee+ vil ikke være tilgjengelig etter denne lanseringen, men:
     

    1. HomeID-appen er tilgjengelig for alle brukere av Coffee+-appen.

    2. Alle brukere av Coffee+-appen og deres profiler vil bli overført til HomeID-appen.   

    Må brukere av Coffee+-appen laste ned HomeID-appen?

    Ja, alle brukere av Coffee+-appen må laste ned HomeID-appen for å få oppdatert inspirasjon og veiledning for enheten sin. Lenken for å laste ned den nye appen vil også være tilgjengelig i Coffee+ etter lanseringen.​

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.