• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 350 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips HomeRun-robotstøvsugeren min lader ikke

    Publisert på 6. desember 2023
    Hvis Philips HomeRun støvsuger- og mopperoboten ikke lader, finner du mulige årsaker og løsninger i artikkelen nedenfor.
    Roboter i XU-serien

    For 7000- og 3000-serien:
    Når roboten returnerer til stasjonen, begynner den å lade automatisk. LED-lampene på roboten lyser hvitt eller oransje for å indikere at roboten lader. Den hvite LED-lampen på stasjonen til modell XU7100 lyser også. Hvis roboten ikke lader, må du kontrollere følgende:

    • Kontroller at du koblet stasjonen til stikkontakten og slo på roboten.
    • Kontroller at roboten er riktig plassert på stasjonen. Hvis ladekontaktene ikke er i samsvar, vil ikke roboten lade. Sett roboten på gulvet foran stasjonen med vannbeholderen vendt bort fra stasjonen, og trykk på Home-knappen. Roboten kjører til riktig posisjon på stasjonen. Hvis roboten er tom for batteri, plasserer du roboten direkte på ladekontaktene.
    • Kontroller at ladekontaktpunktene på roboten og stasjonen ikke er skitne.
    • Batteriet må kanskje skiftes. Den minste levetiden til det oppladbare batteriet er to år eller 1000 ladesykluser.

     
    For 6000-serien:

    • Kontroller at stasjonen er koblet til stikkontakten, og at roboten er slått på. 
    • Kontroller at roboten er riktig plassert på ladestasjonen. Hvis den er litt på siden, eller hvis ladekontaktene er feiljustert, kan det hende at den ikke lader. 
    • Kontroller at ladekontaktene på både roboten og stasjonen er rene. 
    • Hvis temperaturen er under 8 °C, kan roboten aktivere beskyttelse mot lav temperatur, så vent til temperaturen er normal igjen før du lader eller bruker roboten. 
    • Hvis batteriets levetid er utløpt, kan det hende at det må skiftes ut. 
    • Feil langtidslagring kan føre til at batteriet svikter.

     
    Hvis disse løsningene ikke løser problemet, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.