• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 350 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Min foretrukkede ingrediens er ikke på min Philips Air Cooker-liste

    Publisert på 1. mars 2024
    Når du åpner ingredienslisten for første gang (det vil si før du har koblet Air Cooker til Wi-Fi-hjemmenettverket), finnes det en standardliste over ingredienser.
    Listen oppdateres automatisk så snart du kobler til og sammenkobler Air Cooker med smartenheten din.

     
    Følg Wi-Fi-konfigureringsprosessen ved å gå til Verktøy -> Innstillinger -> Wi-Fi-oppsett på apparatet, og følg instruksjonene på apparatet og i HomeID-appen. Når dette er gjort, oppdateres listen over ingredienser automatisk med ingrediensene som er beregnet for opprinnelseslandet ditt.

    Merk
    Av og til oppdateres listen over ingredienser automatisk. Dette krever at Air Cooker er koblet til Wi-Fi-hjemmenettverket.

     
    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.