Philips AquaTrio Cordless Vacuum Cleaner viser en feilkode
Publisert på 12. mai 2023
Les informasjonen i artikkelen vår for å finne ut hva feil-, ikon- eller informasjonskoden som vises på skjermen i AquaTrio 7000- eller 9000-serien betyr, og hvordan du løser problemet.
Se bildet nedenfor.
Se også ikonene for feil- og informasjonskodene på bildet nedenfor.
Feilkoder: E1 En E1-feilkode betyr at apparatet har en systemfeil. Du kan løse dette ved å koble apparatet fra adapteren, og deretter koble apparatet til adapteren igjen. Prøv deretter å starte apparatet på nytt. Hvis løsningen ikke fungerer, ber vi deg ta med apparatet til et Philips-servicesenter eller kontakte oss.
E2 En E2-feilkode (kan se ut som 53 opp ned) betyr at det er for lav temperatur i rommet der apparatet brukes, lagres eller lades. Kontroller at temperaturen i rommet er over 5 °C. Kontakt oss hvis apparatet brukes og oppbevares ved riktig temperatur, men fortsatt viser feilkoden.
E3 En E3-feilkode betyr at det er for høy temperatur i rommet der apparatet brukes, oppbevares eller lades. Kontroller at temperaturen i rommet er under 35 °C. Ikke utsett apparatet for direkte sollys eller høye temperaturer (nær varmeovner, i mikrobølgeovner eller på induksjonskomfyrer). Kontakt oss hvis apparatet brukes og oppbevares ved riktig temperatur, men fortsatt viser feilkoden.
Informasjonskoder: i1 En i1-informasjonskode betyr at beholderen for skittent vann i Philips-støvsugeren i 7000-serien er full. Du må tømme den.
I3 En i3-informasjonskode (kan se ut som !E opp ned) betyr at AquaSpin-munnstykket på Philips-støvsugeren i 7000-serien sitter fast. Dette er en sikkerhetsutkobling. Kontroller om for eksempel en strømledning eller leke sitter fast i munnstykket. Se også etter hår eller andre hindringer på børstene, lagrene, motordelene og lokkene, og fjern dem. Hvis det ikke er noen hindringer, kan det hende at du kan løse problemet ved å slå apparatet av og på.
i5 En i5-informasjonskode (kan se ut som !2 opp ned) betyr at luftinntaksåpningene til Philips-støvsugeren i 7000-serien er blokkert. De såkalte luftinntaksåpningene er plassert i munnstykket. Kontroller dem og fjern eventuelle blokkeringer. Hvis dette ikke løser problemet, må du kontrollere hele luftkanalen for blokkeringer og fjerne dem. Dette viser til munnstykket, slangen og våtfilteret.
i6 En i6-informasjonskode (kan se ut som !9 opp ned) betyr at du må koble fra Philips-støvsugeren i 7000-serien for å bruke den, ellers vil den ikke slås på. Du må koble til apparatet under AUTOCLEAN-programmet og mens det lades.
i7 En i7-informasjonskode betyr at feil lader er koblet til Philips-støvsugeren i 7000-serien. Du kan bare lade apparatet med adapteren som følger med. Bruk bare 34V-adapter S036–1A340100HE. Adapternummeret er trykt på adapteren. En reserveadapter er tilgjengelig under delenummer XV1793.
AUTOCLEAN AUTOCLEAN-ikonet på skjermen betyr at Philips-støvsugeren i 7000-serien kjører AUTOCLEAN-prosessen.
Børstebytte Ikonet for børstebytte på skjermen til Philips-støvsugeren i 7000-serien minner deg på å bytte mikrofiberbørstene i AquaSpin-munnstykket. Reservemikrofiberbørster er tilgjengelige under delenummer XV1793 på nettstedet vårt.
E1 En E1-feilkode betyr at apparatet har en systemfeil. Du kan løse dette ved å prøve ett eller begge av følgende alternativer:
Ta batteriet ut av apparatet, og sett det inn igjen. Prøv deretter å starte apparatet på nytt.
Koble den håndholdte 3-i-1-enheten fra apparatet, og trykk på av/på-knappen på den håndholdte enheten. Hvis du fortsatt ser E1-feilmeldingen på skjermen, kan du ta kontakt med forbrukerstøtten. Hvis du ikke ser E1-feilmeldingen og apparatet fortsatt ikke virker, kan det være et kommunikasjonsproblem med røret eller munnstykket.
Hvis problemet vedvarer, kan du ta med apparatet til et Philips-servicesenter eller kontakte oss for å få mer hjelp.
E2 En E2-feilkode (kan se ut som 53 opp ned) betyr at temperaturen i rommet der apparatet brukes, lagres eller lades er for lav. Kontroller at temperaturen i rommet er over 5 °C. Kontakt oss hvis apparatet brukes og oppbevares ved riktig temperatur, men fortsatt viser feilkoden.
E3 En E3-feilkode betyr at det er for høy temperatur i rommet der apparatet brukes, oppbevares eller lades. Kontroller at temperaturen i rommet er under 35 °C. Ikke utsett apparatet for direkte sollys eller høye temperaturer (nær varmeovner, i mikrobølgeovner eller på induksjonskomfyrer). Kontakt oss hvis apparatet brukes og oppbevares ved riktig temperatur, men feilkoden fortsatt vises.
E5 En E5-feilkode (kan se ut som 23 opp ned) betyr at batteriet er satt halvveis inn. Kontroller at batteriet er satt inn riktig Se videoen nedenfor for ytterligere instruksjoner:
Se også ikonene for informasjonskoder på bildet nedenfor.
i1 En i1-informasjonskode betyr at beholderen for skittent vann i Philips-støvsugeren i 9000-serien er full. Tøm den.
i2 En i2-informasjonskode betyr at AquaSpin-munnstykket ikke er (riktig) tilkoblet. Koble til AquaSpin-munnstykket.
i3 En i3-informasjonskode betyr at AquaSpin-munnstykket på Philips-støvsugeren i 9000-serien er blokkert. Dette er en sikkerhetsutkobling. Kontroller om for eksempel en strømledning eller leke sitter fast i munnstykket. Se også etter hår eller andre hindringer på børstene, lagrene, motordelene og lokkene, og fjern dem. Hvis det ikke er noen hindringer, kan det hende at du kan løse problemet ved å slå apparatet av og på.
i4 En i4-informasjonskode betyr at LED-munnstykket sitter fast. Dette er en sikkerhetsutkobling hvis noe sitter fast i munnstykket (for eksempel en strømledning eller et leketøy). Kontroller rullebørsten og resten av munnstykket for hår eller andre hindringer, og fjern dem. Hvis det ikke er noen hindringer, kan det hende at du kan løse problemet ved å slå apparatet av og på. Se videoen vår med trinnvise instruksjoner for hvordan du rengjør børsten på apparatet:
i5 En i5-informasjonskode betyr at luftinntaksåpningene til Philips-støvsugeren i 9000-serien er blokkert. De såkalte luftinntaksåpningene er plassert i munnstykket. Kontroller dem og fjern eventuelle blokkeringer. Hvis dette ikke løser problemet, må du kontrollere hele luftkanalen for blokkeringer og fjerne dem. For støvsugeroppsettet viser dette til munnstykket, slangen, filteret, stoffavskilleren, det lange fugemunnstykket og miniturbobørsten. For støvsuger- og moppeoppsettet viser dette til munnstykket, slangen og våtfilteret
i6 En i6-informasjonskode (kan se ut som !9 opp ned) betyr at du må koble fra Philips-støvsugeren i 9000-serien for å bruke den, ellers vil den ikke slås på. Apparatet må bare kobles til under AUTOCLEAN-programmet og under lading.
i7 En i7-informasjonskode betyr at feil lader er koblet til Philips-støvsugeren i 7000-serien. Du kan bare lade apparatet med adapteren som følger med. Bruk bare 34V-adapter S036–1A340100HE. Adapternummeret er trykt på adapteren. En reserveadapter er tilgjengelig under delenummer XV1793.
En i10-informasjonskode betyr at batteriet ikke er satt inn. Kontroller at batteriet er satt inn riktig Se videoen nedenfor for ytterligere instruksjoner:
AUTOCLEAN AUTOCLEAN-ikonet på skjermen betyr at Philips-støvsugeren i 9000-serien kjører AUTOCLEAN-prosessen.
Børstebytte Ikonet for børstebytte på skjermen til Philips-støvsugeren i 7000-serien minner deg på å bytte mikrofiberbørstene i AquaSpin-munnstykket. Reservemikrofiberbørster er tilgjengelige under delenummer XV1793 på nettstedet vårt.
Filterrengjøring Ikonet for filterrengjøring på skjermen til Philips-støvsugeren i 9000-serien minner deg på å rengjøre filteret til støvsugeren. Se videoen nedenfor for trinnvise instruksjoner om hvordan du rengjør filteret.
Filterbytte Ikonet for filterbytte på skjermen til Philips-støvsugeren i 9000-serien minner deg på å skifte filteret til støvsugeren. Reservefiltre er tilgjengelige under delenummer XV1791 på nettstedet vårt.
Play Pause
Andre nyttige koblinger
Trenger du hjelp med produktet?
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ta kontakt med Philips
Vi hjelper deg gjerne
Ser du etter noe annet?
Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte