• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 350 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    OneBlade 360-tilkoblingen er ikke parkoblet med den mobile enheten

    Publisert på 4. mai 2023
    Hvis OneBlade 360 Connected* ikke parkobler med mobiltelefonen, kan feilsøkingstipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en løsning.

    Vi anbefaler at du følger trinnene i rekkefølgen under. Mellom trinnene kontrollerer du om problemet er løst, før du eventuelt går videre til neste trinn.

    Merk at denne informasjonen kun gjelder for OneBlade 360 Connected. Brukere av andre OneBlade-modeller kan legge til enhetene manuelt til i Daily Care-profilen, men de kan ikke parkoble med Bluetooth.
    OneBlade må være i nærheten av mobilenheten for å kunne koble til. Sørg for at OneBlade ikke er mer enn 3 meter unna den mobile enheten, uten vegger eller faste gjenstander imellom.
    OneBlade krever at den mobile enheten kjører Bluetooth versjon 4.1 eller nyere for å kunne koble til, så sørg for at enheten er oppdatert. Hvis riktig versjon er installert, slår du Bluetooth av og på igjen før du prøver å parkoble OneBlade på nytt.
    Hvis operativsystemet på den mobile enheten har blitt oppdatert siden forrige gang du parkoblet OneBlade, kan dette være årsaken til problemet.

    Du kan løse dette ved å prøve å tilbakestille koblingen mellom OneBlade og appen ved å følge disse trinnene:
    1. Opphev parkobling av OneBlade: Hold av/på-knappen på OneBlade inne i 10 sekunder for å tilbakestille koblingen. Lysringen begynner å blinke blått.
    2. Opphev parkoblingen i mobilenheten: Åpne Bluetooth-innstillingene på mobilenheten, og velg OneBlade fra listen over parkoblede enheter. Trykk på Opphev eller Glem parkobling for å fjerne OneBlade fra listen over parkoblede enheter.
    Etter å ha koblet OneBlade fra den mobile enheten, kan du prøve å gjenopprette tilkoblingen.

    Merk: Bruksanvisningen kan variere avhengig av hva slags mobilenhet du bruker. Du finner detaljerte instruksjoner i brukerhåndboken for mobilenheten.
    Hvis du bruker OneBlade med en ny eller annen mobilenhet enn tidligere, må du oppheve parkoblingen, for så å parkoble på nytt ved bruk av instruksjonene ovenfor.
     
    Hvis ingen av disse tipsene hjelper, kan det hende at OneBlade har en indre skade. Vi anbefaler at du ber om reparasjon eller erstatning av OneBlade.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.