• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips AquaTrio Pro etterlater vannspor på gulvet

    Publisert på 2022-03-03

    Når Philips AquaTrio Pro etterlater vannspor på gulvet, kan dette ha flere årsaker. Kontroller mulige årsaker og løsninger ved å gjøre følgende.

    Flytt bare Philips AquaTrio Pro forover og bakover. Ikke flytt apparatet sidelengs.

    Flytte Philips AquaTrio

    Pass på at moppebørstene holder seg i kontakt med gulvet. Slå av apparatet før du drar det over en terskel for å forhindre vannspor på gulvet eller for å hindre at vann spruter fra moppedysen.

    Når du har slått av Philips AquaTrio Pro, flytter du den frem og tilbake noen ganger for å fjerne væsken som er til stede mellom de to moppebørstene. Hvis du slår av apparatet og løfter det opp umiddelbart, etterlater vannet som var til stede mellom børstene, et vannspor på gulvet.

    Kontroller tilstanden til hjulene på Philips AquaTrio Pro. Fjern skitt som blokkerer hjulene.

    Hjalp ikke disse løsningene deg med å løse problemet? Ta kontakt for mer hjelp.

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.