0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    TensRelief-/PulseRelief-stimuleringen føles annerledes eller mindre behagelig enn vanlig.

    Publisert på 2018-06-20

    Det kan være flere årsaker til at TensRelief-/PulseRelief-stimulering føles annerledes. Slik finner du ut hvordan du kan løse det selv:

    • Intensiteten er for høy eller for lav: Trykk på + eller - for å øke eller redusere intensiteten.
    • Intensiteten er for høy eller for lav: Velg et annet behandlingsprogram.
    • Elektrodene er ikke på riktig plass. Slå av behandlingsenhetene, og koble dem fra elektrodene. Fjern elektrodene fra huden, og flytt dem litt til et annet sted.
    • Elektrodene er ikke riktig festet. Slå av behandlingsenhetene, og koble dem fra elektrodene. Kontroller at elektrodene er ordentlig festet til huden.
    • Elektrodene er for skitne. Du kan prøve å rengjøre elektrodene (se avsnittet Rengjøring). Hvis dette ikke hjelper, bør du skifte ut elektrodene.
    • Elektrodene er slitt. Skift ut elektrodene.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.