0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips Treatment-appen pares ikke.

    Publisert på 2017-04-07

    Det er flere grunner til at Philips Treatment-appen ikke pares med PulseRelief. Her kan du se hvordan du kan løse det selv.

    • Det er ingen forbindelse fordi PulseRelief-enheten er slått av. Kontroller om PulseRelief-enheten er slått på. Statusindikatoren for behandling blinker grønt når PulseRelief-enheten er slått på og i standby. Hvis PulseRelief-enheten er slått av, trykker du på av/på-knappen for å slå den på.
    • Det er ingen forbindelse fordi batteriet til PulseRelief-enheten er utladet. Lad opp PulseRelief-enheten (se avsnittet Klargjøring før bruk).
    • Smartenheten er for langt unna PulseRelief-enheten. Hold telefonen/nettbrettet nærmere PulseRelief-enheten.
    • PulseRelief-enheten kan være ødelagt. Ta kontakt med Philips' kundestøtte.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.