Consumer
Produkter
Saeco GranBaristo Avanti Helautomatisk espressomaskin

Saeco GranBaristo Avanti Helautomatisk espressomaskin

Brygger 18 kaffetyper, Integrert melkekanne og -skummer, Sølvfarget stål, Justerbar kvern med fem trinn HD8968/01

Feilsøking

Jeg kan ikke koble GranBaristo Avanti til appen.

Hvis du ikke får koblet Saeco GranBaristo Avanti med appen, undersøker du følgende på espressomaskinen og nettbrettet/mobiltelefonen.

Maskinsjekk

  1. Hvis du bruker maskinen for første gang: Du må først ha utført trinnene for førstegangsbruk av maskinen før du konfigurerer Bluetooth-tilkoblingen
  2. Kontroller at maskinen er slått PÅ og ikke i standby. Saeco-logoen er synlig.
  3. Kontroller at Bluetooth-innstillingen på maskinen er aktivert. Bluetooth aktivert er standardinnstillingen. Innstillingen kan endres i menyen på kaffemaskinen.
  4. Kontroller om maskinen er koblet til et annet nettbrett. Bare ett nettbrett kan kobles til maskinen av gangen.

Sjekk av nettbrett/mobiltelefon

  1. Kontroller at du har installert den nyeste versjonen av appen.
  2. Pass på at du bruker en enhet hvor appen kan brukes.
  3. Kontroller at Bluetooth-innstillingen på nettbrettet/mobiltelefonen er aktivert.
  4. Kontroller at maskinen ikke er utenfor rekkevidde. Maksimal rekkevidde er 5 meter. Lukk appen, flytt nærmere maskinen og åpne appen igjen.
  5. Kontroller at det ikke er interferens med andre trådløse enheter eller andre elektroniske enheter som kan være i nærheten.

Hvis du fortsatt ikke kan koble til, følger du trinnene nedenfor.

Noen ganger er Bluetooth-modulen i maskinen usynlig. Dette kan løses ved å slå maskinen av og på med minst 15 sekunders pause i mellom, og deretter prøve å koble til på nytt.

  1. Lukk appen.
  2. Slå maskinen AV.
  3. Vent i minst 15 sekunder og slå maskinen PÅ igjen
  4. Vent til maskinen er klar til bruk og Saeco-logoen er synlig.
  5. Åpne appen igjen og prøv å koble til.

Hvis heller ikke dette hjelper, må du avinstallere appen fra nettbrettet og installere den på nytt.
Når du har installert appen på nytt, kan du prøve å koble til igjen.

Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: HD8968/01 , HD8977/01 .

Feilsøking

Tapping(4)
Lekker(2)
Kvern(3)
Funksjonalitet(1)
Ytelse(3)
Feilvarsler(6)
Varmeproblemer(1)
Melk(1)
Støy(1)

Var det ikke dette du så etter?

Svarte vi på spørsmålet ditt?

Hvis ikke, kan du ta kontakt med oss.