0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvorfor krever Philips Sonicare-appen min tillatelser

    Publisert på 19. juli 2024
    Philips Sonicare-appen ber deg om tillatelse til å få tilgang til funksjoner på mobilenheten, for eksempel posisjonstillatelse eller tilgang til kontakter. Finn ut hvorfor.

    Tillatelser som kreves av Philips Sonicare-appen

    Philips Sonicare-appen kan be om tillatelse til å få tilgang til følgende:
    •  Posisjonstjenester
    •  Identitet
    •  Kalender
    • Kontakter
    • Telefonfunksjon
    •  Mikrofon

    Posisjonstjenester

    Tillatelse til posisjonstjenester gjør det mulig for Philips Sonicare-appen å motta informasjon om pussing automatisk. Philips Sonicare-appen krever ikke posisjonstjenesten for å fungere. Posisjonsdataene dine vil imidlertid bli brukt til å finne en butikk i nærheten av deg eller til å henvise deg til kontaktopplysningene til forbrukerstøtten i landet ditt.

    Identitet

    Med denne funksjonen kan du bruke Google+- eller Facebook-kontoen din for enkel tilgang.

    Kalender

    Med denne tillatelsen kan du opprette en time kalenderen din med tannlegen eller tannpleieren din. Dette regnes som konfidensielle opplysninger og brukes kun til å opprette avtaler.

    Kontakter

    Med kontaktfunksjonen i Kontakter kan du dele fremdriftsrapporter om pussingen med tannlegen eller tannpleieren. Dette regnes som konfidensiell opplysninger og brukes kun til å kontakte tannlegen eller tannpleieren.

    Telefonfunksjoner

    Telefontillatelser kreves for å ringe Philips' forbrukerstøtte direkte.

    Mikrofon

    Mikrofontillatelser kreves for å spille av lyd gjennom appen. Med mikrofontilgang kan du også bruke virtuelle assistenter som Siri eller Google Assistant til å åpne appen. Philips Sonicare-appen vil aldri ta opp fra mikrofonen.

    Fullstendige retningslinjer for personvern

    Sonicare-app: For mer informasjon kan du lese de fullstendige retningslinjene for personvern her.

    Sonicare For Kids-app: For mer informasjon kan du se de fullstendige retningslinjene for personvern her.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: HX7428/02 , HX7429/02 , HX7429/03 , HX7420/02 , HX7421/01 , HX7423/01 , HX7429/01 , HX7410/02 , HX7411/01 , HX7411/02 , HX7419/01 , HX7420/01 , HX9611/21 , HX9611/22 , HX9691/02 , HX9631/16 , HX9601/03 , HX9641/01 , HX9601/02 , HX9611/19 , HX9924/13 , HX9924/43 , HX9954/53 , HX9924/03 , HX9944/03 , HX6341/02 , HX9192/01 , HX6322/04 , HX6392/02 , HX6311/07 , HX6341/07 , HX6311/02 , HX6381/02 . Klikk her for å vise flere produktnumre Klikk her for å vise færre produktnumre

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.