• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan tar jeg opp et program på en harddisk?

    Publisert på 2018-01-04

    Situasjon

    TV-en kan ta opp TV-programmer via programguiden på TV-en eller med én gang via opptaksknappen på fjernkontrollen.

    Sjekkliste

    Kontroller følgende:
    • at programvaren på TV-en er oppdatert
    • at DVB-T/C/S-kanaler er installert på TV-en

    Svar

    Et program kan tas opp når en harddisk er koblet til TV-en.

    USB-harddisken må samsvare med følgende spesifikasjoner:

    – en lagringskapasitet på minst 250 GB
    – en minste skrivehastighet på 30 MB/s
    – en standard USB 2-0- eller en USB 3.0-tilkobling
    – harddisken bør helst ha sin egen strømforsyning
    – ingen viktige data er lagret på USB-harddisken, all data på alle partisjoner blir formatert

    Følg disse trinnene for å starte et opptak:

    1. Tøm USB-harddisken

    Kontroller at harddisken er tom før den kobles til TV-en. TV-en formaterer harddisken, noe som betyr at all lagret data på USB-harddisken går tapt på permanent basis. Opptakene som lagres på harddisken, kan kun ses på TV-en.

    2. Koble til

    Ingen andre USB-enheter må være koblet til TV-en i løpet av denne prosessen
    • Sett USB-harddisken inn i USB-porten på TV-en. TV-en kjenner igjen USB-harddisken.

    3. Format

    Start formateringen på følgende måte:
    • Trykk på Pause-knappen, velg [Start], og trykk på OK på fjernkontrollen til TV-en.
    TV-en starter formateringen av USB-harddisken. Når USB-harddisken er formatert, vises en oversikt over lagringsplass på USB-harddisken i TV-ens opptaksmeny.
    • En melding vises for å bekrefte at harddisken ble formatert.

    4. Start opptak

    Velg det foretrukne opptaksalternativet:

    5. Ferdig!

    Merk: Kanalleverandøren eier de kringkastede og opptatte programmene. Det dekrypterte opptaket kan ikke kopieres eller overføres. Opptakene er vanligvis kun tilgjengelige i løpet av en viss tidsperiode. Ta kontakt med leverandøren hvis du vil ha mer informasjon.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: 43PUS6432/12 , 43PUS7202/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 65PUS7601/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 65PUS6521/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 43PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 49PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PUS7150/12 . Klikk her for å vise flere produktnumre Klikk her for å vise færre produktnumre

    Vanlige spørsmål

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.