• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan tar jeg opp et program på en harddisk?

    Publisert på 2018-04-06

    Situasjon
    TV-en kan ta opp TV-programmer via programguiden på TV-en eller umiddelbart via opptaksknappen på fjernkontrollen.

    Sjekkliste

    Kontroller følgende:

    • at programvaren på TV-en er oppdatert

    • at DVB-T/C/S-kanaler er installert på TV-en

    Svar

    Et program kan tas opp når en harddisk er koblet til TV-en.

    USB-harddisken må samsvare med følgende spesifikasjoner:

    – en lagringskapasitet på minst 250 GB

    – en minste skrivehastighet på 30 MB/s

    – en standard USB 2.0- eller en USB 3.0-tilkobling

    – harddisken bør helst ha sin egen strømforsyning

    – ingen viktige data er lagret på USB-harddisken, all data på alle partisjoner blir formatert

    Følg de neste trinnene for å starte et opptak:

    1. Tøm USB-harddisken

    Kontroller at harddisken er tom før den kobles til TV-en. TV-en formaterer harddisken, noe som betyr at all lagret data på USB-harddisken går tapt på permanent basis.

    Merk: Opptakene som lagres på harddisken, kan kun ses på TV-en.

    2. Koble til

    Ingen andre USB-enheter må være koblet til TV-en i løpet av denne prosessen

    • Sett USB-harddisken inn i USB-porten på TV-en. TV-en kjenner igjen USB-harddisken.

    3. Format

    Start formateringen på følgende måte:

    • Trykk på Pause-knappen, velg [Start], og trykk på OK på fjernkontrollen til TV-en.

    TV-en starter formateringen av USB-harddisken. Når USB-harddisken er formatert, vises en oversikt over lagringsplass på USB-harddisken i TV-ens opptaksmeny.

    • En melding vises for å bekrefte at harddisken ble formatert.

    4. Start opptak

    Velg det foretrukne opptaksalternativet:

    5. Ferdig!

    Merk: Kanalleverandøren eier de kringkastede og opptatte programmene. Det dekrypterte opptaket kan ikke kopieres eller overføres. Opptakene er vanligvis kun tilgjengelige i løpet av en viss tidsperiode. Ta kontakt med leverandøren hvis du vil ha mer informasjon.

    Vanlige spørsmål

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.