• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips-garanti for Personlig pleie

    Barbermaskiner・ hårfjerning・ Sonicare tannbørster・ lysterapi / wake-up lights

    Alle Philips produkter er designet og produsert etter høye standarder og det gir deg bruker- og installasjonsvennlige produkter av høy kvalitet. Hvis du skulle få problemer når du installerer eller bruker produktet, ber vi deg først lese brukerveiledningen eller informasjonen i supportdelen på denne websiden nøye.
     
    Hvis produktet viser seg å være defekt, vil Philips sørge for å reparere eller erstatte produktet iht. garantivilkårene i landet du kjøpte produktet.
     
    Reparasjon under og etter garantiperioden er tilgjengelig i alle land hvor produktet distribueres av Philips. I land hvor produktet ikke distribueres av Philips, leveres service fra den lokale Philips-organisasjonen. I disse tilfellene kan det oppstå forsinkelser hvis reservedeler ikke er tilgjengelig umiddelbart. Kontakt din forhandler eller en autorisert servicerepresentant fra Philips for service. For mer informasjon ta kontakt med kundeservice i ditt land.
     
    Denne internasjonale Philips-garantien påvirker ikke dine forbrukerrettigheter ihht. gjeldende lokale lover, og heller ikke dine rettigheter overfor selgeren angående kjøpstransaksjonen.

    Garantiperiode


    Garantien for produktkategorier nevnt ovenfor gjelder i 2 år fra kjøpsdato, med mindre annet er spesifiert i bruksanvisningen.

    Hvem gjelder garantien for?

    Philips garanterer produkter:

    • som er kjøpt av en autorisert Philips-forhandler.

    • til den som kan vise frem den originale fakturaen eller kvitteringen, som viser kjøpsdato, navn på forhandler og produktets modellnummer.

    Garantien trer i kraft samme dag som du kjøper produktet fra en autorisert forhandler og utløper etter garantiperioden som er angitt i tabellen nedenfor. Hvis det oppstår en defekt grunnet mangel i materialer og/eller utførelse i garantiperioden, vil Philips sørge for å reparere eller erstatte produktet på egen bekostning. Hvis produktet skiftes ut, vil garantiens startdato være kjøpsdatoen for det opprinnelige produktet. Philips-garantien gjelder, forutsatt at produktet er riktig håndtert mht. den tilsiktede bruken, i overensstemmelse med brukerveiledningen.

    Hva er unntatt?

    Garantien dekker ikke følgeskader, inkludert men ikke begrenset til tap av data eller fortjeneste. 

     

    Philips-garantien gjelder ikke hvis:

     

    • Kjøpsdokumentene er endret på noen måte eller gjort uleselige, eller modell- og/eller serienummeret (hvis tilgjengelig) på produktet er endret, fjernet eller gjort uleselig.

    • Produktet er defekt grunnet slitasje av deler, som kan betraktes som forbruksdeler eller skade på deler laget av glass.

    • Det er utført reparasjoner eller produktmodifikasjoner og -endringer av uautoriserte bedrifter eller personer.

    • Produktet brukes til kommersielle formål.

    • Defekten skyldes mishandling eller misbruk av produktet eller miljøforhold som ikke er i overensstemmelse med den anbefalte bruken av produktet.

    • Defekten skyldes tilkoblet tilleggsutstyr eller tilbehør annet enn de som anbefales av Philips.

    • Skade skyldes uhell inkludert men ikke begrenset til lynnedslag, unormal spenning, vann eller brann, naturkatastrofer eller transportuhell. Skade forårsaket av dyr.

    • Produktet ikke fungerer som det skal fordi det ikke opprinnelig ble designet, produsert, godkjent og/eller autorisert for landet produktet brukes i, som kan skje hvis produktet ble kjøpt i et annet land.

    Defekt produkt?

    For å unngå unødvendig besvær, ber vi deg lese brukerveiledningen nøye eller gå til supportdelen på denne websiden for ytterligere support, før du kontakter Philips eller forhandleren. For å rapportere et problem med produktet og få utført service, ber vi deg ta kontakt med Philips kundetjeneste eller forhandleren. Du finner kontaktdetaljene til Philips på denne websiden.

     

    For at vi skal kunne hjelpe deg så raskt som mulig når du kontakter Philips eller forhandlere, ber vi deg ha følgende tilgjengelig:

    • den originale fakturaen eller kvitteringen, som viser kjøpsdato, navn på forhandler og produktets modellnummer

    • produktets serienummer, hvis tilgjengelig (ikke alle Philips-produkter har serienummer)

    • Modellnummeret og serienummeret finner du i batterirommet eller på bak- eller undersiden av produktet.

    Feilsøking og reparasjon

    Trenger du hjelp med produktet?

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.