Finn deler og tilbehør
I mange tilfeller, når produktet ikke oppfører seg som forventet, kan problemet løses hjemme uten å måtte sende det til reparasjon.
Vennligst les feilsøkingstrinnene våre online samt Vanlige spørsmål og Svar for å finne løsninger på de vanligste problemene:
- Finn produktet ditt og dets vanlige spørsmål
Hvis du ikke kan løse problemet ditt på nett, kan du bestille en reparasjon selv online eller kontakte vår kundeservice - klikk her.
Reparasjon eller utbytte vil være gratis hvis produktet ditt er innenfor garantiperioden.
Philips garantier er 2 år, avhengig av hvilket produkt man har.
For å finne den nøyaktige garantiperioden for produktet ditt og de relevante vilkårene, vennligst les dokumentasjonen som fulgte med produktet eller les garantivilkårene våre her.
Hvis produktet ditt ikke lenger dekkes av garantien, streber vi etter å gjøre reparasjonsprosessen så enkel som mulig. Løsningen som tilbys og den endelige kostnaden avhenger av produkttype, alder og dine valgte transportalternativer.
Vi streber etter å gi en fullstendig onlinesupport for alle våre produkter, men innser at informasjonen du trenger noen ganger kan være vanskelig å finne.
Før du kontakter oss, les følgende tips for å finne informasjon på nettstedet vårt:
- Hvor kan jeg finne produktinformasjon?
Hvis du fortsatt ikke finner informasjonen du trenger, kan du kontakte vår kundeservice.
Målet vårt er å reparere og returnere produktet til deg innen 7-14 virkedager fra den dagen det er mottatt av vårt servicesenter.
(Hvis deler må bestilles, kan reparasjonen ta opptil 14 dager.)
Ta ellers kontakt med vår kundeservice for en oppdatering.
Modell- og serienummeret til produktet ditt finner du: på esken, i brukerhåndboken eller på selve produktet:
Nei, hos Philips tilbyr vi en internasjonal garanti for produktene våre, og derfor vil ikke garantien din bli påvirket.
Kontakt din lokale Philips kundeservice hvis du har problemer eller spørsmål.
Slik gjør du: For å registrere et produkt trenger du: ModellnummerKjøpsdato (må være innen 3 måneder etter kjøp) Kjøpsbevis (valgfritt) Kampanjeinformasjon (hvis mulig)
Hvis produktet ditt er kvalifisert for en utvidet garanti, trenger du først en MyPhilips-konto. Du kan logge inn eller opprette en her. Deretter kan du registrere produktet ditt. Ha produktet tilgjengelig når du registrerer deg, da du trenger å oppgi modellnummeret. Merk: du må registrere produktet innen 3 måneder etter kjøpet for å få den ekstra garantien.
MyPhilips-konto
Hvis produktet ditt var berettiget til en garantiforlengelse og registreringen ble gjort innen 3 måneder etter kjøpet, vil du motta et kontraktsnummer som gir deg rett til garantiforlengelsen. Denne registreringen er på produktregistreringssiden og skal også ha blitt sendt til deg via e-post. Vennligst ha kontraktnummeret tilgjengelig hvis du trenger å bruke garantiforlengelsen.