• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan koble telefon til Philips SmartSleep & Wake-Up Light?

    Publisert på 2021-12-15
    Følg de enkle instruksjonene nedenfor for å finne ut hvordan du kobler telefonen til Philips SmartSleep & Wake-Up Light.

    Koble Wake-up Light til telefonen

    Følg trinnene nedenfor for å koble Wake-up Light til telefonen for første gang: 

    1.    Last ned Philips SleepMapper-appen til smarttelefonen fra Google Play eller App Store. Denne appen er kompatibel med Android 6 og nyere og iOS 11.0 og høyere. Hvis du ikke finner appen i telefonen din, betyr det at Android- eller iOS-versjonen som du bruker, ikke støttes av denne applikasjonen eller at applikasjonen ikke er tilgjengelig i landet du bor i. Appen er heller ikke tilgjengelig for Windows-telefoner enda. Den har ikke blitt utviklet eller testet for bruk på iPad.
    2.    Slå på Philips SmartSleep & Wake-Up Light. Du vil nå se en veiviser for oppsett av lampen.
    3.    Velg språk for skjermen på lampen.
    4.    Nå kan du åpne Philips SleepMapper-appen på telefonen og følge instruksjonene i appen for å koble den til Wake-up Light.

    Du trenger bare å utføre trinnene ovenfor første gang du kobler Wake-up Light til Wi-Fi-hjemmenettverket. Konfigurasjonen tar ca. fem til ti minutter.

    Hvis du allerede bruker Philips SmartSleep & Wake-Up Light uten Internett-tilkobling og vil koble den til Philips SleepMapper-appen nå, må du følge trinnene nedenfor.

    1.    Åpne innstillingsmenyen, og trykk på og hold nede Wi-Fi-ikonet på Wake-up Light i 8 sekunder. Du vil nå se et ikon for tilgangspunktmodus (bilde 1) på enheten .
    2.    Åpne Philips SleepMapper-appen på smarttelefonen, og følg instruksjonene i appen for å koble den til Wake-Up Light. 

    Merk: Disse instruksjonene må også følges hvis du endrer Wi-Fi-hjemmenettverk eller passord.
    Merk: Wake-up Light kobles bare til Wi-Fi. Det er ingen andre tilkoblingsmuligheter, som Bluetooth.  
     
    Philips-tilgangspunkt

    Koble Wake-up Light til en ny telefon

    Hvis Philips SmartSleep & Wake-Up Light allerede er koblet til SleepMapper-appen og du har en ny telefon, må du gjøre følgende for å opprette en tilkobling mellom dem.

    1.    Fjern Wake-up Light fra den gamle telefonen ved å gå til fanen More (mer) i appen, og klikk på Forget Device (glem enhet). 
    2.    Installer appen på nytt på den nye smarttelefonen.
    3.    Følg instruksjonene i appen for å fullføre oppsettet.

    Merk: Hvis du ikke har den gamle telefonen lenger, må du tilbakestille Wake-up Light .  Du kan tilbakestille Wake-up Light ved å sette inn en PIN-kode på baksiden av enheten ved å trykke på tilbakestillingsknappen. Følg instruksjonene 2 og 3 ovenfor for å fullføre oppsettet.   

    Kan jeg koble til mer enn én Wake-up Light med telefonen?

    Du kan bare koble én Wake-up Light til én telefon. Hvis du har flere lamper i huset, kan du koble dem til forskjellige telefoner.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: HF3672/01 .

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.