1
Produkter

Robotstøvsuger

GRATIS smart app, 3-trinns rengjøringssystem, 120 minutters driftstid, Usynlig vegg FC8832/01

Feilsøking

Slik kobler du til Philips SmartPro-robotstøvsugeren

Du kan enkelt koble til Philips SmartPro-roboten ved hjelp av smarttelefonen din. Finn ut hvordan du gjør dette nedenfor.

Installere appen på smarttelefonen eller nettbrettet

På smarttelefonen eller nettbrettet kan du laste ned og installere Philips SmartPro-appen fra App Store eller Google Play Store ved å søke etter Philips SmartPro. Kontroller at smarttelefonen eller nettbrettet er koblet til Wi-Fi-nettverket.

Klargjøre Wi-Fi-nettverket

Kontroller at Wi-Fi-ruteren er slått på, og at den er kompatibel. Philips SmartPro-roboten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-nettverk. Den er IKKE kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-nettverk. Ha navnet på Wi-Fi-nettverket (SSID-en) og passordet til Wi-Fi-nettverket klart. Du må angi denne informasjonen under konfigureringen. Når du konfigurerer Wi-Fi-nettverket, må du sørge for at apparatet er i nærheten av ruteren slik at den kan motta et sterkt Wi-Fi-signal.

Klargjøre enheten for SmartPro-tilkobling

Før du kobler smarttelefonen til Philips SmartPro-roboten, må apparatet være i Wi-Fi-konfigurasjonsmodus. Slå på apparatet. Hvis displayet på apparatet viser et blinkende oransje Wi-Fi-ikon, er det klart til å kobles til. Hvis Wi-Fi-ikonet ikke blinker, holder du inne Wi-Fi-knappen på apparatet til Wi-Fi-ikonet begynner å blinke oransje.

Fullfør oppsettet

Philips SmartPro-appen veileder deg gjennom de siste trinnene for å koble til apparatet. Trykk på Get started (Kom i gang), og følg instruksjonene på skjermen.

Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: FC8832/01 .

Var det ikke dette du så etter?

Svarte vi på spørsmålet ditt?

Hvis ikke, kan du ta kontakt med oss.