1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Få støtten du trenger
    Ser du etter en bestemt løsning for produktet ditt?

    Hvordan kobler jeg til Philips SmartPro Robot?

    Oppdatert 2021-08-19

    Du kan enkelt koble til Philips SmartPro-roboten ved hjelp av smarttelefonen din. Finn ut hvordan du gjør dette nedenfor.

    Installere appen på smarttelefonen eller nettbrettet

    På smarttelefonen eller nettbrettet kan du laste ned og installere Philips CleanHome+-appen fra Apple App Store eller Google Play Store ved å søke etter Philips CleanHome. Kontroller at smarttelefonen eller nettbrettet er koblet til Wi-Fi-nettverket.

    Klargjøre Wi-Fi-nettverket

    Kontroller at Wi-Fi-ruteren er slått på, og at den er kompatibel. Philips SmartPro-roboten er kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-nettverk. Den er IKKE kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-nettverk. Ha navnet på Wi-Fi-nettverket (SSID-en) og passordet til Wi-Fi-nettverket klart. Du må angi denne informasjonen under konfigureringen. Når du konfigurerer Wi-Fi-nettverket, må du sørge for at apparatet er i nærheten av ruteren slik at den kan motta et sterkt Wi-Fi-signal.

    Klargjøre enheten for tilkobling til CleanHome+-appen

    Før du kobler smarttelefonen til Philips SmartPro-roboten, må apparatet være i Wi-Fi-konfigurasjonsmodus. Slå på apparatet. Hvis displayet på apparatet viser et blinkende oransje Wi-Fi-ikon, er det klart til å kobles til. Hvis Wi-Fi-ikonet ikke blinker, holder du inne Wi-Fi-knappen på apparatet til Wi-Fi-ikonet begynner å blinke oransje.

    Fullfør oppsettet

    Philips CleanHome+-appen veileder deg gjennom de siste trinnene for å koble til apparatet. Trykk på Get started (Kom i gang), og følg instruksjonene på skjermen.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: FC8832/01 .

    Registrer produktet

    Registrer produktet

    Følg med på produktets garantidekning

    Du kan kvalifisere til tilbakebetaling, gaver og spesialtilbud

    Få enkel tilgang til produktstøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.