• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Garantipolicy for Lyd og bilde, Husholdningsprodukter, Bilbelysning

    TV · Skjermer · Video · Lyd · Kommunikasjon · Kjøkken · Kaffe · Støvsugere · Plaggpleie ·Luftstell · Vannpleie · Bilbelysning

    Produktene fra Philips er utformet og produsert i henhold til de høyeste standardene og har ytelse av høy kvalitet, er brukervennlige og enkle å installere. Hvis du møter på problemer når du bruker produktet, anbefaler vi at du først ser i brukerhåndboken eller går til støttedelen på dette webområdet og leser informasjonen der. Der kan du (avhengig av produkttype) finne brukerhåndbøker som kan lastes ned, vanlige spørsmål, instruksjonsvideoer eller støtteforum.
     
    Hvis produktet mot all formodning skulle vise seg å være defekt, sørger Philips for at produktet sendes til service. Dette er kostnadsfritt hvis du informerer oss om feilen under garantiperioden, og produktet har blitt brukt i overenstemmelse med brukerhåndboken (f.eks. i riktige omgivelser). For enkelte produktkategorier er det et av Philips' partnerselskaper som står som garantist for produktet. Det finner du ut ved å sjekke dokumentasjonen som fulgte med produktet.
     
    Hvis du sender produktet til service i Norge, men har kjøpt produktet i utlandet, kommer Philips til å forsøke å reparere produktet i henhold til garantibetingelsene i landet der du kjøpte produktet.
     
    Dette dokumentet gjelder kun for forbrukerprodukter. Profesjonelle produkter er underlagt garantibetingelsene i gjeldende salgs- eller kjøpsavtale.

    Garantiperiode

    Garantiperioden i Norge for alle produktkategoriene nevnt i dette dokumentets overskrift, er 60 måneder, med følgende unntak:

    Produktkategori

    Garantiperiode

    Husholdnings produkter

    24 måneder

    LCD-skjermer fra B-, BDM-, M-, S-, X-, P-, og V-serien (For V-serien, gjelder det produktene kjøpt etter den 1. desember 2019 og utover)

    36 måneder

    LCD-skjermer fra C-, E-, V-, T-, og G-serien (For V-serien, gjelder det produktene kjøpt før den 1. desember 2019)

    24 måneder

    MP3-spillere, digitale TV-mottakere, trådløse telefoner, web-kamera, PC-lyd, VOIP-telefoner, faksmaskiner, projektorer og dikteringsenheter

    24 måneder 

    Billamper er slitasjeprodukter, så den juridiske garantiperioden gjelder ikke.

    Vi tilbyr likevel følgende garantiperioder:

    • LED upgrades, Xenon-lampe

    Garantien gjelder for to år eller 60 000 km, eller det som er kortest.

    • Standard halogen-, Hiper- og signallyspærer

    Garantien gjelder for ett år eller 30 000 km, eller det som er kortest.

    • Halogen med høy ytelse (X-treme Vision, X-treme Vision Plus, Racing Vision, White Vision, Color Vision, Vision Plus)

    Garantien gjelder for tre måneder eller 10 000 km, eller det som er kortest.

    • Automotive Lighting-produktene 

    I tillegg til standardgarantien som gjelder for de fleste bilproduktene våre, tilbyr vi deg også en utvidelse av garantien på de utvalgte produktene våre. Registrer kjøpet ditt for å benytte disse utvidede garantiene: Philips.com/auto-warranty

    Garantibetingelser

    Garantiperioden starter den datoen du kjøper produktet, som oppgitt på kjøpsbeviset, og utløper etter perioden angitt i delen Garantiperiode. Hvis produktet må sendes til service, men du har mistet kjøpsbeviset, eller forhandleren er ukjent for Philips (f.eks. en selger på en nettauksjon), anses garantiperioden å ha startet tre måneder etter produksjonsdatoen som er angitt på produktet eller funnet ved bruk av serienummeret. Hvis et produkt trenger service, men du finner verken produksjonsdato eller serienummer på produktet, må du ha et gyldig kjøpsbevis.

     

    Hvis det ikke er mulig å reparere produktet, eller reparasjon viser seg å være uøkonomisk, kan Philips erstatte produktet med et nytt eller oppgradert produkt med liknende funksjon. Etter reparasjon, oppgradering av fastvare eller utbytting fortsetter garantiperioden å gjelde fra den originale kjøpsdatoen.

    Dette omfattes ikke av garantien

    Garantien dekker ikke følgeskader (inkludert, men ikke begrenset til, tap av data eller tap av inntekt) eller kompensasjon for aktiviteter du selv har utført, som vanlig vedlikehold, installasjon av fastvareoppdateringer eller lagring eller gjenoppretting av data.

     

    Garantien dekker ikke eller er ikke gyldig:

     

    • hvis kjøpsbeviset er endret eller uleselig.

    • hvis modellnummeret, serienummeret eller produksjonsdatokoden på produktet er endret, fjernet eller uleselig.

    • hvis produktet har blitt reparert eller endret av uautoriserte serviceorganisasjoner eller personer.

    • hvis feilen skyldes bruk utenfor tiltenkt formål, f.eks. uavbrutt bruk i kommersiell sammenheng.

    • hvis feilen skyldes dårlig behandling av produktet eller miljøforhold som ikke er i overensstemmelse med produktets brukerhåndbok.

    • hvis feilen skyldes tilkoblet utstyr, ekstrautstyr eller tilbehør som ikke er anbefalt i brukerhåndboken.

    • hvis enheten har blitt skadet av for eksempel dyr, lyn, unormal spenning, brann, naturkatastrofer, transport eller vann (med mindre det står uttrykkelig i brukerhåndboken at produktet kan skylles).

    • defekter etter normal slitasje eller forbruksdeler (f.eks. støvsugerposer eller filterkassetter).

    • hvis produktet ikke fungerer som det skal, fordi det ikke ble utviklet, produsert eller godkjent for bruk i landet der du bruker produktet. Dette kan skje hvis du har importert produktet.

    • hvis produktet ikke fungerer som det skal på grunn av problemer med tilgang eller tilkobling til tjenester fra andre tjenestetilbydere, som nettverksbrudd (f.eks. kabel-TV, parabol eller Internett), feil på abonnentens eller motsvarende linje, feil på lokalt nettverk (kabler, filserver, brukerens linje) og feil på overføringsnettverket (interferens, kryptering, brudd eller dårlig nettverkskvalitet).

    • programmer fra tredjeparter som brukes på eller med produktene.

    Trenger du service?

    Hvis du vil unngå unødvendig besvær, anbefaler vi at du leser brukerhåndboken nøye og/eller ser på støttedelen på dette webområdet før du kontakter forhandleren eller Philips. Hvis produktet behøver service i løpet av garantiperioden, kontakter du forbrukerstøtten via en av kontaktmetodene oppgitt på dette webområdet. Når garantien har utløpt, kan du i enkelte land kontakte nærmeste autoriserte servicesenter direkte. Adressene til eventuelle servicesentre finner du på dette webområdet.

     

    Ha det følgende tilgjengelig når du kontakter Philips eller servicepartneren, slik at prosessen blir mest mulig effektiv:

     

    • produkttype- eller modellnummer (noen ganger kalt modell-ID)

    • kjøpsbeviset (f.eks. original faktura eller kvittering) som viser kjøpsdato, navnet til forhandleren og produktets modellnummer

    • produktets serienummer eller produksjonsdatokode som finnes på produktet

     

    Modellnummeret, serienummeret eller produksjonsdatokoden (hvis tilgjengelig) finner du i batterirommet eller på baksiden eller undersiden av produktet.

    Feilsøking og reparasjon

    Trenger du hjelp med produktet?

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.