Følg stegene nedenfor for å gjøre en bestilling:
1. Legg produktet i handlekurven ved å trykke på den oransje knappen “Legg i handlekurv”
2. Hvis du allerede er logget inn kan du umiddelbart fortsette med bestillingen din. Ikke logget inn? Da kan du velge å logge inn på din Philips Online Shop-konto, registrere en ny konto eller fortsette med ditt kjøp som gjest.
3. Bestillingen kan sendes via UPS til en adresse etter eget valg eller bli hentet på et UPS-samlingssted nær deg, valget er ditt.
4. Velg en av våre betalingsmåter og betal for bestillingen din.
5. Du vil motta en bestillingsbekreftelse fra oss via e-post.
6. Når bestillingen din er sendt, vil du motta et UPS-sporingsnummer via e-post.
Relaterte spørsmål:
For å forsikre at bestillingen din blir levert så raskt som mulig behandler vi umiddelbart alle bestillinger automatisk. På grunn av dette er det ikke mulig å avbestille eller endre bestillingen mellom bestillingstidspunktet og leveransen.
Du kan nekte din pakke ved døren eller sende din bestilling tilbake til oss gratis. Hvis du bestemmer deg for å returnere bestillingen, vennligst se den relaterte artikkelen nedenfor:
Realterte spørsmål:
Du kan enkelt finne statusen på bestillingen din selv ved å klikke her. Skriv inn bestillingsnummer og e-postadresse og klikk på "søk etter bestilling".
Relaterte spørsmål: