0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Min Philips-vannkoker med dobbelvegg viser en feilkode

    Publisert på 13. mars 2025

    Hvis det er en feilkode på skjermen på Philips-vannkokeren med dobbelvegg, finner du de mulige årsakene og løsningene nedenfor.

    En E1-feilkode indikerer at beskyttelsen mot tørrkoking ikke har registrert noe vann i vannkokeren. La vannkokeren kjøle seg ned, og fyll den deretter på med vann før du starter apparatet på nytt.

    En E2-feilkode indikerer en temperatursensorfeil. Ta kontakt med oss eller send enheten til et Philips-servicesenter for ytterligere inspeksjon.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.