0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg finner ikke USB-adapteren/-laderen til Philips-produktet

    Publisert på 4. juli 2024
    Se informasjonen nedenfor hvis du ikke finner USB-adapteren/-laderen til Philips-enheten. 

    Denne informasjonen gjelder HQ87-adapteren for tilkobling av en USB-A-ladekabel til et strømuttak. Dette er relevant for Philips-barberings-, pleie- og skjønnhetsutstyr som har en USB-ladekabel (inkludert barbermaskiner, OneBlade, ladyshavere og alt-i-ett-trimmere).

    Tilgjengeligheten varierer fra sted til sted, så velg delen som gjelder landet ditt.
    Hvis du bor i USA, kan du klikke her for å bestille en adapter. Merk at du må skrive inn hele modellnummeret (inkludert sifrene etter skråstreken). Dette finner du på emballasjen eller kvitteringen/fakturaen til produktet.
    Plassering av Philips-produktets modellnummer nederst på emballasjen.

    Hvis du bor i Canada, kan du kontakte oss på telefon for å bestille en adapter. Opplys om at du trenger en HQ87 USB-adapter til produktet.

    Hvis du bor i Europa, Asia, Afrika, Amerika (unntatt USA og Canada) eller Oseania, kan du klikke her og søke på «HQ87» eller «USB-veggadapter» i søkefeltet øverst på siden. Merk at søkefeltet øverst på denne siden er optimalisert for å finne støtteinformasjon for produktet. Derfor er det viktig å klikke på koblingen som er angitt og bruke søkefunksjonen på den nye siden, ikke denne.

    Merk også at adapteren kan ha ulike produktnavn og modellnumre på de ulike versjonene av Philips-nettstedet (for eksempel «EU-strømadapter» eller «CP1607/01»). Kontroller produktbeskrivelsen – hvis «HQ87» er nevnt, er dette riktig adapter for produktet.
    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.