• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips Avent Connected Baby Monitor-foreldreenheten lader ikke

    Publisert på 21. november 2022

    Hvis du opplever problemer med lading av foreldreenheten, kan du følge tipsene nedenfor for å løse problemene.

    • Kontroller at du bruker den opprinnelige strømadapteren som fulgte med enheten, og om strømadapteren er skadet. Hvis strømadapteren fungerer som den skal, slås den grønne strømlampen på babyenheten på etter at du har slått på babyenheten.
    • Hvis foreldreenheten bruker mer enn tre timer på å lade, kan det hende at foreldreenheten er slått på under lading. Sørg for at foreldreenheten er slått av før du begynner å lade den opp.
    • Lading av foreldreenheten i nærheten av en varmekilde kan føre til at det stopper midlertidig. Flytt foreldreenheten bort fra varmekilden, og fortsett ladingen om nødvendig.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.