• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 350 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke konfigurere enhetene og Philips Avent Baby Monitor+-appen

    Publisert på 3. januar 2024
    Hvis du ikke kan konfigurere den tilkoblede Philips Avent-babymonitoren og Philips Avent Baby Monitor+-appen, kan feilsøkingstipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en løsning.
    • Kontroller at du har valgt en SSID for et nettverk som støtter 2.4 GHz.
    • Kontroller om Wi-Fi-signalet er sterkt og stabilt. Hvis signalet er svakt, bør du vurdere å flytte babyenheten til et annet sted, men ikke mer enn 1,5 meter fra babyen. Du kan også tilbakestille Wi-Fi-ruteren.
    • Bruk en Wi-Fi-forsterker for å få et sterkere signal. Bruk samme SSID (nettverksnavnet), og bruk samme passord for ruteren og forsterkeren.
    • Bruk det samme Wi-Fi-nettverket for smartenheten (mobiltelefonen) og babymonitoren.
    • Kontroller LED-lampen på babyenheten. Hvis den blinker rødt (under parkobling av appen og babyenheten), er den angitte SSID-en eller det angitte Wi-Fi-passordet feil. Gjenta oppsettsprosessen med riktig passord.
    • Hvis LED-lampen på babyenheten lyser rødt, er babymonitoren koblet til Wi-Fi-ruteren, men ikke til Internett. Kontroller om du har Internett-tilgang ved hjelp av andre apper som YouTube, Facebook osv. Hvis andre apper ikke svarer, må du reparere Internett-tilgangen. Hvis du har Internett-tilgang, kan serveren være midlertidig utilgjengelig. Vent i 30 minutter, og prøv å konfigurere på nytt.
    • Kontroller at andre enheter ikke forstyrrer babymonitoren. Enheter som mikrobølgeovner, bærbare datamaskiner osv. kan forstyrre Wi-Fi-signalet. Prøv et annet sted, eller øk avstanden mellom slike enheter og babymonitoren.
    • Hold smartenheten med QR-koden på en passende avstand fra kameraet på babymonitoren. Avstanden skal være mellom 5 og 15 centimeter.
    • Hvis kameraet fortsatt ikke kan lese QR-koden, må du sørge for nok lys i rommet. Kontroller skjermens lysstyrke, og endre den om nødvendig.
    • Hvis nattmodus er aktivert, slår du den av, justerer skjermens lysstyrke og prøver på nytt.
    Når babymonitoren har lest QR-koden, hører du en bekreftelseslyd, og LED-lampen på babyenheten lyser hvitt.
    • En hvit LED-lampe viser babyenheten som er koblet til Wi-Fi-ruteren. Babymonitoren er klar til å kobles til appen.
    • Hvis den lyser grønt, betyr det at den er klar til å kobles til foreldreenheten.
    Kanskje det allerede er tre personer som overvåker babyen din. Appen tillater bare at tre personer/brukere ser på samtidig. Hvis du har administratorrettigheter, kan du fjerne tilgang for en av gjestene for å se selv.
    Du kan ikke overvåke babyen fra appen når personvernmodusen er aktivert. Hvis du vil koble til appen, må du slå av foreldreenhetens personvernmodus. Følg trinnene nedenfor:
    1. Trykk på modusknappen øverst til venstre på foreldreenheten.
    2. Trykk på den nederste delen av kontrollknappen for å bytte til Privat-funksjonen.
    3. Trykk på bekreftelsesknappen for å slå av personvernmodusen.
    4. Nå kan du koble babymonitoren til appen igjen.
    Det kan hende at du har tilbakestilt babyenheten ved å trykke og holde på av/på-knappen ved et uhell. Hvis du skanner QR-koden, og LED-lampen på babyenheten blinker rødt i ca. 5 sekunder og deretter grønt, betyr det at babymonitoren står fast i personvernmodus. Babymonitoren kan ikke koble til Internett. Du kan løse dette problemet ved å først tilbakestille foreldreenheten til fabrikkinnstillingene og deretter babyenheten. Følg trinnene nedenfor:
    1. På foreldreenheten trykker du på Mode-knappen og True Talk Back-knappen samtidig i ca. 10 sekunder.
    2. Når meldingen på skjermen ber om bekreftelse, trykker du på Fortsett.
    3. Trykk på av/på-knappen på babyenheten i mer enn 10 sekunder. LED-lampen blinker mellom grønt og oransje. Tilbakestillingen er fullført når LED-lampen lyser grønt.
    4. Du må oppdatere alle innstillingene, inkludert den tilkoblede Wi-Fi-ruterens SSID (nettverksnavnet), passordet og appbrukerne.
    5. Nå kan du parkoble babymonitoren med appen igjen.
    Tilbakestille foreldre- og babyenhet til fabrikkinnstillinger
    Har du fortsatt problemer med å konfigurere den tilkoblede Philips Avent-babymonitoren?
    Hvis ingen av disse tipsene hjelper, kan du kontakte oss.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.