• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips-kjøkkenenheten finner ikke WiFi-hjemmenettverket

    Publisert på 19. februar 2024
    Hvis Philips-kjøkkenenheten ikke finner Wi-Fi-nettverket, kan du finne mulige årsaker og løsninger nedenfor.
    Dette betyr at Air Cooker eller Airfryer ikke lenger er koblet til WiFi-nettverket i boligen. Du har kanskje endret Wi-Fi-hjemmenettverket og må konfigurere apparatet på nytt.

    Air Cooker:
    Start WiFi-oppsettprosessen ved å gå til Verktøy → Innstillinger → WiFi-oppsett på apparatet, og følg instruksjonene på skjermen.

    Airfryer:
    Sørg for at Airfryer er en tilkoblet modell: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.

    Når du skal starte paringsprosessen, starter du oppsettet direkte fra innstillingene i HomeID-appen eller følger trinnene som er beskrevet nedenfor for å begynne paringen med Airfryer:

    HD9255, HD9280, HD9285: Trykk lenge på temperatur ned-knappen, og følg instruksjonene i appen.

    HD9880: Gå til Innstillinger → WiFi-innstillinger → WiFi-oppsettmodus, og følg deretter instruksjonene i appen.
    Prøv å klikke på oppdateringsknappen for å oppdatere listen eller velg «Legg til manuelt» for å angi navn og passord på WiFi-nettverket manuelt.

    Hvis nettverket fremdeles ikke står på listen, kan du koble fra Philips-kjøkkenenheten og vente i 15 sekunder. Deretter kobler du til apparatet igjen og prøver på nytt. Hvis nettverket likevel ikke vises, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.
    Airfryer HD9255, HD9280, HD9285, HD9880 og Air Cooker NX0960 er utstyrt med en WiFi-modul 802.11 b/g/n med 2,4 GHz-bånd.

    Hvis ruteren i Wi-Fi-nettverket i boligen er konfigurert til ett enkelt 5 GHz-bånd, kan du prøve å bytte til tobåndsnettverksmodus for å aktivere 2,4 GHz-båndet. Koble deretter smarttelefonen til 2,4 GHz-nettverket, og følg trinnene for å konfigurere apparatet.


    Løste disse tiltakene problemet? Ta kontakt for mer hjelp.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.