0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan kobler jeg Philips Sonicare-tannbørsten til Sonicare-appen (bare Android)?

    Publisert på 23. august 2024
    En fastvareoppdatering er tilgjengelig for å løse et problem i operativsystemet på enkelte Android-telefoner som forhindrer tilkobling.

    Følg trinnene nedenfor for å oppdatere fastvaren, og koble til Philips Sonicare-tannbørsten til Sonicare-appen. 

      Åpne Sonicare-appen, og koble til tannbørsten. Du skal få beskjed om dette på skjermen nedenfor: 
       
      Du vil nå få opp et skjermbilde med Tilkoblingshjelp . Følg instruksjonene på skjermen (vist nedenfor). 

      Følg disse trinnene i Innstillinger eller på Statuslinjen på mobilenheten:

      1. Slå av Wi-Fi.

      2. Slå Flymodus på og deretter av. 

      3. La Wi-Fi og Flymodus være av og Bluetooth være på. 

      Gå tilbake til appen, trykk på modusknappen på tannbørsten, og klikk påOppdater-knappen nedenfor for å koble til og starte fastvareoppdateringen. 
      Du vil nå få opp et skjermbilde med My Handle, som sier at fastvaren oppdateres. 

      Merk: Hold håndtaket unna laderen, og hold deg i nærheten mens du oppdaterer.
      Du vil da få se en melding om Fullstendig oppdatering. Nå kan du trykke på fortsett og bruke appen. 

       
      Hvis du fortsatt har problemer med å koble Philips Sonicare-tannbørsten til Sonicare-appen på Android-enheten, kan du gå til siden for reparasjon eller bytte på Philips-nettstedet.
      Ser du etter noe annet?

      Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

      Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.