• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke styre Philips-kjøkkenenheten med HomeID-appen

    Publisert på 19. februar 2024
    Hvis du ikke kan kontrollere Philips-kjøkkenenheten med HomeID-appen, kan du finne de mulige årsakene og løsningene her.
    Hvis du opplever tilkoblingsproblemer, kan du koble fra kjøkkenenheten.
    · Vent i 30 sekunder til du kobler den til igjen og slår den på.
    · Kontroller at kjøkkenenheten er koblet til hjemmenettverket, noe som angis av en Wi-Fi-lampe som er kontinuerlig på.
    · Sørg for at kjøkkenenheten sammenkobles med HomeID på telefonen. Du kan kontrollere sammenkoblingsstatusen i HomeID-appen.
    · Kjøkkenenheten skal ikke være for langt unna ruteren (best innen 1 meters avstand).
    · Kontroller om andre apparater ikke er for nær hverandre, siden de blokkerer signalet
              
    • Kontroller at smarttelefonen er koblet til Internett.
      Hvis du bruker VPN-tilkobling, må du deaktivere den, siden dette kan føre til problemer.
      Lukk og åpne HomeID-appen.
      Kontroller at du har den nyeste HomeID-versjonen installert (sjekk appbutikken).
      Tøm hurtigbufferen for HomeID-appen i innstillingene.
      Slett den parede kjøkkenenheten i HomeID-enhetsfanen, og start paringsprosessen på nytt.
    • Som et siste trinn kan du tilbakestille kjøkkenenheten til fabrikkinnstillingene og slette enheten fra HomeID-appen i innstillingene. Deretter kobler du fra kjøkkenapparatet og kobler det til igjen. Start tilkoblings- og paringsprosessen på nytt. Merk: Tilbakestilling av kjøkkenenheten kobler den fra Wi-Fi-hjemmenettverket og parkoblede smartenheter, og sletter alt personlig tilpasset innhold, for eksempel lagrede favoritter, fra kjøkkenenheten. ​​​​​​Hvis alle de ovennevnte instruksjonene ikke hjelper, kan du kontakte din lokale kundestøtte for videre analyse.
    Som et siste trinn kan du tilbakestille kjøkkenenheten til fabrikkinnstillingene og slette enheten fra NutriU-appen i innstillingene. Deretter kobler du fra kjøkkenapparatet og kobler det til igjen. Start tilkoblings- og paringsprosessen på nytt. 

    Merk: Tilbakestilling av kjøkkenenheten kobler den fra Wi-Fi-hjemmenettverket og parkoblede smartenheter, og sletter alt personlig tilpasset innhold, for eksempel lagrede favoritter, fra kjøkkenenheten.

    Hvis alle instruksjonene ovenfor ikke løser problemet, kan du ta kontakt med den lokale kundestøtten for å få mer hjelp.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.