0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips HomeID-appen lukket seg eller krasjet

    Publisert på 16. oktober 2024
    Hvis HomeID-appen krasjer ofte, kan du prøve følgende alternativer én etter én: 
    1. Lukk og åpne HomeID-appen på nytt. 
    2. Kontroller at du har installert den nyeste versjonen av HomeID-appen. Se etter oppdateringer i App Store. 
    3. Start telefonen på nytt.
    4. Tøm telefonens hurtigbuffer (Innstillinger / HomeID / Tøm hurtigbuffer)
    5. Som siste alternativ kan du fjerne og installere HomeID-appen på nytt.
    Hvis ingenting av det ovennevnte fungerte, kan du kontakte den lokale Philips-kundestøtten.
     
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.