1
Produkter

6500 series Svært slank 4K UHD LED Smart TV

164 cm (65"), 900 Picture Performance Index, HDR Plus, Pixel Precise Ultra HD 65PUS6503/12

Vanlige spørsmål

Hva gjør jeg hvis en app ikke fungerer? [Smart TV]

Situasjon

● Et problem med avspilling av video- eller lydinnhold oppstår når appen brukes.
● En svart skjerm vises når appen er valgt
● Appen krasjer eller viser en feilmelding.

Sjekkliste

Kontroller følgende:
● at programvaren er oppdatert
● at appen ble åpnet fra TV-ens app-plattform og at ingen eksterne smartenheter brukes
● at andre apper fungerer som de skal
● at en Internett-tilkobling har blitt opprettet

Svar

Følg trinnene nedenfor når avspilling av appinnhold avbrytes eller henger for å finne ut av hva som forårsaker problemet. Når det vises en feilmelding, hopper du til det siste avsnittet i artikkelen nedenfor om feilmeldinger.

Alternativ 1: Slett Internett-minnet

Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg følgende:
Innstilling > Nettverk eller [Nettverksinnstillinger] (Network Settings) > [Slett Internett-minnet] (Clear Internet Memory) eller [Slett app-minnet] (Clear App memory)

Informasjonskapslene og nettleserloggen slettes. Det vises ingen bekreftelse. Sjekk at videoavspilling fungerer som det skal.

eller

Alternativ 2: Start TV-en på nytt

  1. Trekk TV-ens støpsel ut av stikkontakten.
  2. Koble alle enheter fra TV-en.
  3. Når du har ventet i minst to minutter, kobler du til støpselet igjen, fortsatt uten noen enheter tilkoblet.
  4. Slå på TV-en fra standby-modus med av/på-knappen.
  5. Koble til eksterne enheter på nytt hvis nødvendig.

Alternativ 3: Oppdater hvitlisten for apper

Se relaterte artikler nedenfor, og klikk på delen Vanlige spørsmål «Hva gjør jeg hvis appen ikke kan åpnes via instrumentbordet på Smart-TV-en?» for å få instruksjoner for hvordan du oppdaterer TV-ens hvitliste for apper. (oppdatere hvitlisten for apper)

Hvis alternativ 1, 2 eller 3 ikke løser problemet, må du installere TV-en på nytt:

Se relaterte artikler nedenfor for å finne flere instruksjoner for hvordan du installerer TV-en på nytt.

Feilmeldinger
Apputvikleren kan vise en feilmelding i appen. Hør med apputvikleren om feilmeldingen for å få hjelp.

Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: 65PUS6503/12 , 65PUS6703/12 , 43PUS6703/12 , 55PUS6703/12 , 55PUS6503/12 , 50PUS6703/12 , 50PUS6503/12 , 43PUS6503/12 , 32PHT5301/12 , 49PFT5301/12 , 43PFT5301/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT5210/12 , 24PHT4000/12 , 40PFS6909/12 , 65PFS5909/12 , 55PFS6909/12 , 48PFS6909/12 , 32PFT4009/12 , 50PFT4009/12 , 40PFT4009/12 , 32PHT4009/12 , 42PFT5209/12 , 55PFT5609/12 , 47PFT5609/12 , 42PFT5609/12 , 50PFT4309/12 , 47PFS7199/12 , 55PFS7509/12 , 55PFT5209/12 , 40PFT4309/12 , 40PFT4109/12 , 32PFT5509/12 , 65PFS7559/12 , 55PFS7189/12 , 50PFT4319/12 , 48PFS5709/12 , 47PFT5209/12 , 47PFS7109/12 , 42PFS7509/12 , 32PHT4309/12 , 42PFS7109/12 , 32PHT4319/12 , 32PFS5709/12 , 55PFS7199/12 , 48PFS6719/12 , 40PFS5709/12 , 40PFT4319/12 , 55PFS5709/12 , 48PFS6609/12 , 65PFS6659/12 , 47PFT6309/12 , 22PFT4109/12 , 47PFS7189/12 , 55PFS7109/12 , 55PFS6609/12 , 47PFT4109/12 , 47PFS7509/12 , 40PFS6719/12 , 32PHT4109/12 , 40PFS6609/12 . Mer Mindre

Var det ikke dette du så etter?

Svarte vi på spørsmålet ditt?

Hvis ikke, kan du ta kontakt med oss.