Situasjon
● Et problem med avspilling av video- eller lydinnhold oppstår når appen brukes.
● En svart skjerm vises når appen er valgt
● Appen krasjer eller viser en feilmelding.
Article Published Date : 2018-09-06
Situasjon
● Et problem med avspilling av video- eller lydinnhold oppstår når appen brukes.
● En svart skjerm vises når appen er valgt
● Appen krasjer eller viser en feilmelding.
Kontroller følgende:
● at programvaren er oppdatert
● at appen ble åpnet fra TV-ens app-plattform og at ingen eksterne smartenheter brukes
● at andre apper fungerer som de skal
● at en Internett-tilkobling har blitt opprettet
Følg trinnene nedenfor når avspilling av appinnhold avbrytes eller henger for å finne ut av hva som forårsaker problemet. Når det vises en feilmelding, hopper du til det siste avsnittet i artikkelen nedenfor om feilmeldinger.
Trykk på Home-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg følgende:
Innstilling > Nettverk eller [Nettverksinnstillinger] (Network Settings) > [Slett Internett-minnet] (Clear Internet Memory) eller [Slett app-minnet] (Clear App memory)
Informasjonskapslene og nettleserloggen slettes. Det vises ingen bekreftelse. Sjekk at videoavspilling fungerer som det skal.
eller
Se relaterte artikler nedenfor, og klikk på delen Vanlige spørsmål «Hva gjør jeg hvis appen ikke kan åpnes via instrumentbordet på Smart-TV-en?» for å få instruksjoner for hvordan du oppdaterer TV-ens hvitliste for apper. (oppdatere hvitlisten for apper)
Se relaterte artikler nedenfor for å finne flere instruksjoner for hvordan du installerer TV-en på nytt.
Feilmeldinger
Apputvikleren kan vise en feilmelding i appen. Hør med apputvikleren om feilmeldingen for å få hjelp.