1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    • Fordelene med Philips Shop

    • Fri frakt

    Produkter

    HR2202/80 Avance Collection SoupMaker
    Vær oppmerksom på at produktet kan variere i farge fra dette bildet, men kundeserviceinformasjonen er den samme
    Vis produkt

    Avance Collection SoupMaker

    HR2202/80

    Philips-suppemaskinen virker ikke når den er tilkoblet

    Det kan være ulike årsaker til at suppemaskinen fra Philips ikke fungerer. Finn ut hvordan du løser du dette.

    Ingrediensene er for store eller frosne

    Kutt ingrediensene i små biter, og tin dem helt. Hvis ingrediensene er for store eller frosne, kan det være at suppemaskinen ikke fungerer.

    MAX-merket i kannen er overskredet

    Ta ut litt av ingrediensene, og pass på at ingrediensene er jevnt fordelt utover bunnen av kannen. Suppemaskinen fungerer kanskje ikke hvis MAX-merket er overskredet.

    Lokket er ikke satt godt nok på og løsner under miksing

    Lukk lokket godt på sokkelen.

    Varmeplaten har for høy temperatur

    Suppemaskinen kan slutte å fungere når dette skjer. Ta ut noen av ingrediensene, og start programmet på nytt etter 10 minutter.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: HR2202/80 , HR2200/80 , HR2201/80 .

    Feilsøking

    Strøm/lading/batterilevetid (1)
    Registrer produktet
    Registrer produktet

    Følg med på produktets garantidekning

    Du kan kvalifisere til tilbakebetaling, gaver og spesialtilbud

    Få enkel tilgang til produktstøtte