1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    • Fordelene med Philips Shop

    • Fri frakt

    Produkter

    PR3840/00 PulseRelief Trådløs elektroterapi
    Vær oppmerksom på at produktet kan variere i farge fra dette bildet, men kundeserviceinformasjonen er den samme
    Vis produkt

    PulseRelief Trådløs elektroterapi

    PR3840/00

    Philips Treatment-appen pares ikke.

    Det er flere grunner til at Philips Treatment-appen ikke pares med PulseRelief. Her kan du se hvordan du kan løse det selv.

    Feilsøking

    • Det er ingen forbindelse fordi PulseRelief-enheten er slått av. Kontroller om PulseRelief-enheten er slått på. Statusindikatoren for behandling blinker grønt når PulseRelief-enheten er slått på og i standby. Hvis PulseRelief-enheten er slått av, trykker du på av/på-knappen for å slå den på.
    • Det er ingen forbindelse fordi batteriet til PulseRelief-enheten er utladet. Lad opp PulseRelief-enheten (se avsnittet Klargjøring før bruk).
    • Smartenheten er for langt unna PulseRelief-enheten. Hold telefonen/nettbrettet nærmere PulseRelief-enheten.
    • PulseRelief-enheten kan være ødelagt. Ta kontakt med Philips' kundestøtte.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: PR3840/00 .

    Registrer produktet
    Registrer produktet

    Følg med på produktets garantidekning

    Du kan kvalifisere til tilbakebetaling, gaver og spesialtilbud

    Få enkel tilgang til produktstøtte