1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    • Fordelene med Philips Shop

    • Fri frakt

    Produkter

    PR3840/00 PulseRelief Trådløs elektroterapi
    Vær oppmerksom på at produktet kan variere i farge fra dette bildet, men kundeserviceinformasjonen er den samme
    Vis produkt

    PulseRelief Trådløs elektroterapi

    PR3840/00

    Det er en channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt) på skjermen på Philips Treatment-appen, og jeg kan ikke øke intensitetsnivået for å starte en behandling

    Det kan være flere grunner til at Philips Treatment-appen viser channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt). Slik finner du ut hvordan du kan løse det selv:

    Feilsøking

    • Channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt) kan indikere at elektrodene ikke har hudkontakt og/eller har løsnet fra huden. Kontroller at elektrodene er ordentlig festet til huden.
    • Channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt) kan indikere at PulseRelief-behandlingsenhetene ikke er satt riktig på elektrodene. Kontroller om PulseRelief-enhetene er plassert riktig på elektrodene.
    • Elektrodene har mistet festeevnen fordi de er skitne eller fordi de er blitt brukt i lang tid. Du kan prøve å rengjøre elektrodene (se avsnittet Rengjøring). Hvis dette ikke hjelper, bør du skifte ut elektrodene.

    Vær oppmerksom på at channel interrupted-meldingen (kanal avbrutt) bare forsvinner etter at du har løst problemet og øker intensiteten.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: PR3840/00 .

    Registrer produktet
    Registrer produktet

    Følg med på produktets garantidekning

    Du kan kvalifisere til tilbakebetaling, gaver og spesialtilbud

    Få enkel tilgang til produktstøtte