• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

  • Utvidet retur innen 45 dager etter kjøpet

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips-produktanmeldelser

     

    Finn ut mer om Philips-produktanmeldelser skrevet av kundene våre, hvorfor meningene dine er viktige for oss, og hvordan du kan bli en Philips-produkttester!

    Hvordan vi sørger for at våre anmeldelser er ekte:​​
     

    • I vårt anmeldelsesskjema vil vi spesielt be våre anmeldere om å bekrefte at de bare vil sende inn innhold som er relatert til den ekte anmeldelsen og bruken av Philips-produktet, og angi hvor lenge de har brukt produktet.
    • Bazaarvoice Authentic Reviews Trust Mark på vår nettside er et symbol på vår dedikasjon til ekte kundetilbakemelding. 
    • Klareringsmerket viser at hver anmeldelse er uavhengig verifisert som ekte, upartisk og fullstendig gjennomsiktig, slik at du kan stole på hver kommentar.
    • Positiv, nøytral eller negativ – vi vil alltid publisere anmeldelsen din hvis den oppfyller Bazaarvoices retningslinjer for moderasjon og autentisitet.

    Bilde

    Hvorfor samler vi inn anmeldelser hos Philips?

    Handle trygt​

    Når det er så mange produkter å velge mellom, kan det være vanskelig å finne produktet som passer for deg.​

    Produktanmeldelser kan hjelpe deg med å ta en informert kjøpsbeslutning.​

    Lær av andre kunder​

    Vi ber kundene våre om å legge inn anmeldelser som forklarer i deres egne ord hva de liker (positivt) og ikke liker (negativt), tips og triks. Dette gjør at kundene kan lære av andre kunder, f.eks.: Hvordan de bruker produktet, hvor enkelt det er å bruke eller rengjøre produkter og mye mer.

    Noen anmeldelser inneholder også bilder eller videoer, så det blir enkelt for deg å se for deg produktet og hvordan det brukes i det daglige.

    Hjelp oss å forbedre produktene våre​

    Meningen din er viktig for oss. Vi stoler på at du forteller oss om du liker produktet, og om kvaliteten, fargen, materialet og tekniske egenskaper oppfyller dine forventninger. Uansett om du er fornøyd eller skuffet, er kommentarene dine viktige for oss.​​

    Alle disse vurderingene og anmeldelsene hjelper oss med å forbedre produktene og tjenestene våre for å bedre møte dine forventninger.​​

    Hvordan samler vi anmeldelser?

    Kunder

    Fra kunder
    Når du har kjøpt noe via Philips-butikken eller registrert produktet ditt (kjøpt hos en forhandler eller Philips), sender vi deg en e-post som ber deg om å legge igjen en ærlig anmeldelse om produktet ditt.

    Bilde for vurderinger og anmeldelser

    På Philips-nettsiden
    Hvis du vil dele din mening, kan du alltids legge igjen en ærlig anmeldelse på produktsiden ved å klikke på knappen "Skriv en anmeldelse".

    Produkttester

    Fra Philips-produkttesterprogrammet​
    Du kan registrere deg for å bli en tester av Philips-produkter for å dele ærlige tanker og ideer med oss. Anmeldelser som samles inn gjennom vårt produkttesterprogram vil ha et «Del av kampanje»-merke da vi ønsker å være åpne om at testere mottok produktet gratis eller til en rabattert pris​
    Finn ut mer om vår produkttesterprogram​

    Hvilken type anmeldelser vises på Philips.no?

    For å være åpen om hvor anmeldelsene kommer fra, og om anmelderen eventuelt har mottatt et insentiv, bruker vi ulike typer merker for å indikere dette.

    Promotional Review
    Promotional Review
    Promotional Review

    Merket indikerer at den spesifikke anmeldelsen er en verifisert kjøpsanmeldelse. Denne anmeldelsen er skrevet av en forbruker som har kjøpt produktet via Philips.no, eller som har registrert produktet via MyPhilips-kontoen sin.

    Merket indikerer at den spesifikke anmeldelsen er en såkalt insentivert anmeldelse. Dette merket kreves hver gang en forbruker skriver en anmeldelse i bytte mot noe av verdi. Mulige insentiver inkluderer deltakelse i konkurranser, kuponger eller rabatter, lojalitetspoeng og gratis produkter.

    Merket indikerer at den spesifikke anmeldelsen er en ansattanmeldelse. Denne anmeldelsen er skrevet av noen som har en tilknytning til eller er ansatt hos Philips.

    Hvordan skrive en anmeldelse

    Positiv, nøytral eller negativ – vi vil alltid publisere anmeldelsen din hvis den oppfyller Bazaarvoices retningslinjer for moderasjon og autentisitet.
     
    Vi har et par tips for deg om hvordan du skriver en ærlig og nyttig anmeldelse:

     

    • Sørg for at du bare skriver en anmeldelse etter at du har brukt produktet
    • Fokuser på produktopplevelsen i anmeldelsen din.
    • Gi opplysninger om hvorfor du liker eller misliker produktet.
    • Nevn bestemte produktkvaliteter (f.eks. hastighet, batterilevetid).
    • Hvis du har mottatt noe i bytte for anmeldelsene dine, må du si ifra om dette
    • Ikke fokuser på kundeservice. Hvis du ønsker å dele tilbakemeldinger om priser, bestilling, levering eller har andre servicerelaterte spørsmål, kan du kontakte oss direkte
    • Ikke inkluder personlig identifiserbar informasjon (f.eks. fullt navn) samt kontaktinformasjon (f.eks. telefonnummer) eller spesifikke detaljer om helsen eller den medisinske tilstanden din.

    Hvordan viser vi anmeldelser?

    Hvordan viser vi anmeldelser og sikrer autentisk innhold? 

     

    Alle anmeldelser som sendes inn via e-post til Philips, Philips-nettstedet og produkttesterprogrammet vårt, går gjennom en modereringsprosess. Modereringsprosessen styres av tredjeparten Bazaarvoice. Bazaarvoice modererer vurderinger som forbrukere sender dem for å sikre at de oppfyller ekthetsstandardene, har innhold om merkevaren og ikke bryter noen regler (for eksempel som inneholder banning eller spam). Enten den er positiv, nøytral eller negativ, vil vi alltid publisere anmeldelsen din hvis den oppfyller Bazaarvoices retningslinjer for moderasjon og autentisitet.​

     

    Bazaarvoices retningslinjer for autentisitet har tre hovedkriterier som må oppfylles for autentisk anmeldelsesinnhold som vises på nettstedene til Bazaarvoice-klienter:​

    • Fri for svindel og spam: Kommersielt rimelige tiltak er tatt for å forhindre innsending av uredelig innhold fra enhver innsendingskilde. Dette kan omfatte forstyrrende eller «troll» atferd, kommersielle meldinger, automatiserte innsendinger (for eksempel roboter og skript), illegitim eller nedverdigende innhold fra en klientens konkurrent, og selvpromotering.​ 
    • Fri for endringer, klassifisering og endring: Anmeldelser er ikke endret på noen måte av noen andre enn den opprinnelige forfatteren – inkludert rettelser på staving eller grammatikk. Anmeldelser filtreres ikke, redigeres eller slettes ikke bare fordi de er negative eller har lavere vurdering. 
    • Gjennomsiktighet: Vi tillater ikke at selskaper direkte ber om positive anmeldelser. Hvis forbrukerne tilbys penger eller salgsfremmende materiale (for eksempel rabatter eller kuponger) i bytte for å gi en upartisk anmeldelse, må anmeldelsen merke seg dette faktum. 

     

    Vi vil bare legge ut anmeldelser som kan merkes med Bazaarvoice Authentic Reviews Trust Mark. Bazaarvoice Authentic Reviews Trust Mark er et symbol på et selskaps engasjement for autentisk forbrukertilbakemelding om sine produkter og tjenester. Trust Mark er også et signal til forbrukerne om at anmeldelsesinnholdet de ser, er ivaretatt av en nøytral tredjepart, med avansert teknologi for svindeloppdaging og bransjeledende beste praksis.​

    Authentic Reviews Mark

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.