0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan kan jeg slette eller eksportere dataene mine i OneBlade-appen?

    Publisert på 23. februar 2024
    Brukere av Philips OneBlade-appen kan slette kontoopplysningene sine eller be om eksport av dem ved å gå til profildelen i appen og følge instruksjonene på skjermen. 

    Hvis du har bedt om å eksportere dataene dine, må du vente til du har mottatt eksporten før du sletter Philips-kontoen. 

    Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan dataene dine administreres, kan du se våre retningslinjer for data og personvern.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: QP4631/65 , QP4530/30 .

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.