1
0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    • Fordelene med Philips Shop

    • Fri frakt

    Produkter

    Robotstøvsuger

    GRATIS smart app, 3-trinns rengjøringssystem, 120 minutters driftstid, Amazon Alexa-kompatibel FC8832/01

    Feilsøking

    Tilkoblingen til Philips SmartPro-roboten fungerer ikke

    Hvis Philips SmartPro-robottilkoblingen ikke fungerer, eller hvis du ikke klarer å fullføre det enkle Wi-Fi-oppsettet, kan det finnes en enkel løsning. Kontroller mulige årsaker og løsninger i det følgende.

    Du har ikke startet Easy Wi-Fi-konfigurasjonen

    Følg instruksjonene på skjermen for SmartPro-appen. Trykk på Kom i gang (Get started) og deretter på Koble til roboten (Connect your robot) for å starte Easy Wi-Fi-konfigureringen.

    Wi-Fi-konfigureringsskjermen i SmartPro-appen

    Du har ikke byttet til «PHILIPS Setup»-nettverket

    I trinn 3 på Easy Wi-Fi-konfigureringen må du åpne telefoninnstillingene og trykke på Wi-Fi-innstillingene. Fra nettverkslisten trykker du på «PHILIPS Setup». Etter det går du tilbake til SmartPro-appen.

    Velge PHILIPS Setup-skjermbilder i SmartPro-appen

    Enheten eller smarttelefonen er utenfor Wi-Fi-ruterens rekkevidde

    Kontroller at SmartPro-roboten og smarttelefonen er innenfor Wi-Fi-ruterens rekkevidde, slik at de kan motta et sterkt Wi-Fi-signal.

    Enheten er ikke i Wi-Fi-tilkoblingsmodus

    Sett Philips SmartPro-roboten i Wi-Fi-tilkoblingsmodus. Trykk lenge på Wi-Fi-knappen på roboten til Wi-Fi-ikonet på displayet begynner å blinke oransje.

    Plasseringen av den oransje LED-en for Wi-Fi på Philips SmartPro-roboten

    Wi-Fi-nettverket passer ikke for SmartPro-roboten

    Philips SmartPro-roboten er bare kompatibel med 802.11 b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-nettverk. Enheten er ikke kompatibel med 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-nettverk. Hvis du trenger mer informasjon om Wi-Fi-nettverksoppsettet, kontakter du Internett-leverandøren din.

    Brannmurinnstillingene kan hindre SmartPro-roboten i å koble til Wi-Fi-nettverket

    Brannmurinnstillinger kan forhindre at Philips SmartPro-roboten kobler seg til Wi-Fi-nettverket. Dette kan skje fordi MAC-adressefiltrering er aktiv. Pass på at MAC-adressen til SmartPro-roboten legges til i listen over enheter som kan få tilgang til Wi-Fi-nettverket.

    MAC-adressen er en unik identifikator for enheten. MAC-adressen står skrevet på et klistremerke som er plassert under Philips SmartPro-roboten eller under batteriet på enheten. Hvis du trenger mer informasjon om eller hjelp til å konfigurere Wi-Fi-nettverk, kontakter du Internett-leverandøren din.

    Løste ikke disse trinnene dette problemet? Ta kontakt for mer hjelp.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: FC8832/01 .

    Var det ikke dette du så etter?

    Svarte vi på spørsmålet ditt?

    Hvis ikke, kan du ta kontakt med oss.