0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Foreldreenheten slår seg ikke på

    Publisert på 19. mars 2025

    Kontroller om batteriet er fulladet på foreldreenheten for Philips Avent Premium Connected Baby Monitor.

    Hvis det ikke er det, må du først kontrollere at du bruker den originale Philips-adapteren som fulgte med skjermen. Denne adapteren er utformet for å oppfylle skjermens ladespesifikasjoner, og bruk av andre adaptere kan påvirke ytelsen.

    Hvis du bruker riktig adapter, men fortsatt har lite batteri, må du gjøre følgende. 

    1. Koble til strømadapteren, og koble den til foreldreenheten (bilde 1).
    2. Hvis foreldreenheten er av, vekkes skjermen kort og viser et bilde av en baby i en barneseng med Philips-logoen (bilde 2). I tillegg blir ladeindikatoren på skjermen oransje for å vise at enheten lades (bilde 3).
    3. Deretter endres bildet på skjermen kort til et batteriikon (bilde 4) i rundt 5 sekunder for å vise at lading pågår. Skjermen slås deretter av igjen.
    4. Når skjermen har slått seg av, kan du slå på foreldreenheten. Slå den på ved å trykke og holde inne av/på-knappen i rundt 2 sekunder (bilde 5).
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.