0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Forbindelsen blir ofte tapt mellom Baby Unit og appen

    Publisert på 27. august 2024
    Hvis tilkoblingen mellom babyenheten og Philips Avent Baby Monitor+-appen ikke er tilfredsstillende, følger du fremgangsmåten nedenfor for å forbedre tilkoblingen.
    • Sjekk om Wi-Fi-tilkoblingen din er god og stabil. Kontroller styrken på Wi-Fi-signalet på siden for appinnstillinger. Det fungerer best når det står «utmerket» eller «bra». Ellers bruk en Wi-Fi-forsterker for å få et bedre signal.
    • Sørg for at du bruker den nyeste versjonen av Philips Avent Baby Monitor+-appen. Hvis ikke må du oppdatere appen på smarttelefonen din.
    • Åpne Philips Avent Baby Monitor+-appen på smarttelefonen på nytt.
    • Slå av og på igjen modemet og/eller ruteren.
    • Start babyenheten på nytt ved å trykke på av/på-knappen.

    Har du fortsatt problemer med forbindelsen? Hvis ingen av disse tipsene hjelper, kontakt oss .
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.