• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan kobler jeg Philips Sonicare-tannbørsten til Sonicare-appen igjen (bare Android)?

    Publisert på 31 March 2024
    En fastvareoppdatering er tilgjengelig for å løse et problem i operativsystemet på enkelte Android-telefoner som forhindrer tilkobling.

    Følg trinnene nedenfor for å oppdatere fastvaren, og koble Philips Sonicare-tannbørsten til Sonicare-appen igjen. 

    Åpne Sonicare-appen, og koble til tannbørsten. Du skal få beskjed om dette på skjermen nedenfor: 
     
    Du vil nå få opp et skjermbilde med Tilkoblingshjelp. Følg instruksjonene på skjermen (vist nedenfor). 

    Følg disse trinnene i Innstillinger eller på Statuslinjen på mobilenheten:

    1. Slå av Wi-Fi.

    2. Slå Flymodus på og deretter av. 

    3. La Wi-Fi- og Flymodus være av og Bluetooth være på. 

    Gå tilbake til appen, trykk på modusknappen på tannbørsten, og klikk påOppdater-knappen nedenfor for å koble til og starte fastvareoppdateringen. 
    Du vil bli vist et skjermbilde som ligner på den nedenfor (avhengig av modellen med tannbørstehåndtak). 

    Klikk på Oppdater-knappen.
     
    Du vil nå få opp et skjermbilde med My Handle, som sier at fastvaren oppdateres. 

    Merk: Hold håndtaket unna laderen, og hold deg i nærheten mens du oppdaterer.
    Du vil få melding om at Oppdateringen er fullført . Nå kan du trykke på fortsett og bruke appen. 
     
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.