• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hvordan kobler jeg Philips Sonicare-tannbørsten til Sonicare-appen (bare Android)?

    Publisert på 22 March 2024
    En fastvareoppdatering er tilgjengelig for å løse et problem i operativsystemet på enkelte Android-telefoner som forhindrer tilkobling.

    Følg trinnene nedenfor for å oppdatere fastvaren, og koble til Philips Sonicare-tannbørsten til Sonicare-appen. 

      Åpne Sonicare-appen, og koble til tannbørsten. Du skal få beskjed om dette på skjermen nedenfor: 
       
      Du vil nå få opp et skjermbilde med Tilkoblingshjelp . Følg instruksjonene på skjermen (vist nedenfor). 

      Følg disse trinnene i Innstillinger eller på Statuslinjen på mobilenheten:

      1. Slå av Wi-Fi.

      2. Slå Flymodus på og deretter av. 

      3. La Wi-Fi og Flymodus være av og Bluetooth være på. 

      Gå tilbake til appen, trykk på modusknappen på tannbørsten, og klikk påOppdater-knappen nedenfor for å koble til og starte fastvareoppdateringen. 
      Du vil nå få opp et skjermbilde med My Handle, som sier at fastvaren oppdateres. 

      Merk: Hold håndtaket unna laderen, og hold deg i nærheten mens du oppdaterer.
      Du vil da få se en melding om Fullstendig oppdatering. Nå kan du trykke på fortsett og bruke appen. 

       
      Ta kontakt med Philips

      Vi hjelper deg gjerne

      Ser du etter noe annet?

      Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

      Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.