0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Jeg kan ikke koble tannbørsten til Sonicare-appen.

    Publisert på 30. august 2024
    Hvis tannbørsten ikke kobles til Philips Sonicare-appen, følger du fremgangsmåten nedenfor:
    1. Kontroller at tannbørsten er fulladet.
    2. Sjekk at telefonens operativsystem og appen er oppdatert.
    3. Slå på Bluetooth på mobilenheten.
    4. Hold tannbørsten og den mobile enheten tett sammen.
    5. Fjern tannbørsten fra laderen eller trykk på modusknappen for å aktivere LED-symbolene på håndtaket.
    6. Åpne Sonicare-appen.
    Hvis tannbørsten ikke kobler til når du åpner appen, fjern eller glem tannbørsten i telefonens Bluetooth-innstillinger. Start Sonicare-appen på nytt for å igjen parkoble enheten. Tilkoblingsproblemer kan kanskje løses ved å slette Bluetooth-hurtigbufferen på mobilenheten.

    Merk: Brukere av Sonicare 9900 Prestige-tannbørsten kan også løse tilkoblingsproblemer ved å tilbakestille håndtaket.
    Hvis du fortsatt har problemer med å koble Philips Sonicare-tannbørsten til Sonicare-appen, kan du kontakte forbrukerhjelp-teamet vårt.
    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.