Publisert på 30. august 2024
Hvis tannbørsten ikke kobles til Philips Sonicare-appen, følger du fremgangsmåten nedenfor:
- Kontroller at tannbørsten er fulladet.
- Sjekk at telefonens operativsystem og appen er oppdatert.
- Slå på Bluetooth på mobilenheten.
- Hold tannbørsten og den mobile enheten tett sammen.
- Fjern tannbørsten fra laderen eller trykk på modusknappen for å aktivere LED-symbolene på håndtaket.
- Åpne Sonicare-appen.
Hvis tannbørsten ikke kobler til når du åpner appen, fjern eller glem tannbørsten i telefonens Bluetooth-innstillinger. Start Sonicare-appen på nytt for å igjen parkoble enheten. Tilkoblingsproblemer kan kanskje løses ved å slette Bluetooth-hurtigbufferen på mobilenheten.
Merk: Brukere av Sonicare 9900 Prestige-tannbørsten kan også løse tilkoblingsproblemer ved å tilbakestille håndtaket.