• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva gjør jeg når YouTube-appen ikke lenger fungerer på Philips TV-en?

    Publisert på 2019-03-18

    Situasjon
    YouTube-appen lukker seg tilfeldig eller fryser.

    Svar

    YouTube-appen ble installert på feil måte eller må oppdateres til en nyere appversjon.
    Siden Google har avskrevet API v2 i april i 2015, støttes ikke lenger den gamle forhåndsinstallerte YouTube-appen. YouTube har i dag to apper tilgjengelige for Android-TV-er. YouTube for Google TV (for Android-TV-er fra 2014) og YouTube for Android-TV (for Android-TV-er fra 2015).

    Hvis du vil fortsette å bruke YouTube via TV-en, må den nye YouTube-appen fra Google Play Store installeres på følgende måte:

    1. Avinstaller den inkompatible appen

    Hvis YouTube for Google TV-appen er installert, må du avinstallere den fra TV-en.
    Du finner den installerte appen på Google Play Store:
    ● Velg knappen til venstre for Google Play-søkefeltet, og trykk på [OK] på fjernkontrollen for å åpne Google Play-menyen.

    ● Velg alternativet [Mine apper] (My apps) for å vise listen over installerte apper.

    ● Velg YouTube-appen som er installert, fra listen.
    ● Velg alternativet Avinstaller, og trykk på [OK] på fjernkontrollen.

    2. Oppdater den forhåndsinstallerte appen

    Deretter kan Google TV-appen installeres på følgende måte:

    ● Åpne Google Play Store på TV-en.
    ● Søk etter appen YouTube for Android-TV.

    Merk: Hvis den forhåndsinstallerte YouTube-appen har blitt deaktivert manuelt, må appen aktiveres på nytt først. Dette gjør du ved å velge den grønne Aktiver-knappen (Enable) og trykke på OK på fjernkontrollen. Deretter fortsetter du med trinnene nedenfor.

    ● Velg den hvite knappen Oppdater, og vent til appen har blitt oppdatert.

    ● Hvis oppdateringen er fullført, vil ikonet for den forhåndsinstallerte appen endres til det nye ikonet.

    3. Utfør en hard tilbakestilling

    • Slå AV TV-en.
    • Koble fra strømledningen til TV-en.
    • Vent i ett minutt (etter at LED-en slås av) før du kobler til strømledningen.
    • Slå PÅ TV-en igjen.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 55PFT6510/12 . Klikk her for å vise flere produktnumre Klikk her for å vise færre produktnumre

    Vanlige spørsmål

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.