• En velkomstgave 100 kroner i rabatt

  • Fri frakt fra 200 kroner

  • 1 års ekstra garanti

0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Hva gjør jeg hvis Philips-TV-en mister nettverksinnstillingene etter at den slås AV?

    Publisert på 2019-02-25

    Situasjon

    Det følgende kan skje:

    ● Når TV-en slås på, går de tidligere valgte Wi-Fi-innstillingene på TV-en tapt. TV-en viser vinduet for nettverksinstallasjon på skjermen, der du kan angi dataene på nytt.

    ● Når TV-en søker etter rutere under Wi-Fi-installasjonen, finner ikke TV-en noen rutere.

    Sjekkliste

    Kontroller følgende:

    ● at programvaren er oppdatert

    ● at TV-en har fullstendig startet opp før du starter Smart TV-plattformen Vent alltid i fem minutter etter at TV-en er slått på, før du prøver å komme på nettverket.

    Svar

    Hvis TV-en ikke kommer på Internett via en trådløs tilkobling automatisk etter at du installerte tilkoblingen tidligere, følger du trinnene nedenfor:

    1. Utfør en omstart

    • Slå AV TV-en.

    • Trekk ut strømledningen fra stikkontakten.

    • Vent i minst ett minutt (etter at LED-en slås av), før du setter i strømledningen igjen.

    • Slå PÅ TV-en igjen.

    Åpne Smart TV-miljøet, og sjekk at Internett-tilkoblingen er gjenopprettet.

    2. Tilbakestill ruteren

    Tilbakestill ruteren ved å følge trinnene fra ruterens produsent. Sjekk om problemet fortsatt vedvarer.

    3. Kontroller nettverksinnstillingene på TV-en

    Trykk på Home- eller Settings-knappen på fjernkontrollen til TV-en, og velg følgende:

    Innstillinger > [Nettverksinnstillinger] (Network settings) > [Vis nettverksinnstillinger] (View network settings)
    eller
    [Nettverk og trådløse nettverk] (Wireless and Networks) > [Vis nettverksinnstillinger] (View network settings)

    I denne menyen kan følgende innstillinger sjekkes:

    • [Nettverksmodus] (Network mode): Dette skal angis til [DHCP / automatisk IP] (DHCP/auto IP)

    Dette alternativet sørger for at TVen automatisk oppdaterer tilkoblingen hvis ruteren endrer IP-adresse for TVen

    4. Sjekk ruterens sikkerhetsinnstillinger

    Sikkerhetsinnstillingene på ruteren kan hindre TV-en fra å opprette en tilkobling. Kontroller følgende innstillinger:

    • Internett-portene 80 og 443 må være åpne.

    • Sjekk ruterens innstillinger for alternativet skjul/usynlig SSID (hide/invisible SSID). Dette alternativet skal være deaktivert.

    Merk: Alle rutere er ulike. Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan du endrer disse innstillingene, må du se i håndboken eller ta kontakt med ruterens produsent.

    5. Test en annen tilkobling

    Hvis du vil sjekke om innstillingene har gått tapt når du har en Wi-Fi-tilkobling direkte til ruteren eller til alle Internett-tilkoblingene, kan du prøve følgende:

    • Opprett et sonenettverk på en smartenhet.
    • Koble ruteren til TV-en med en Ethernet-kabel.

    Hvis TV-en ikke lagrer Internett-tilkoblingsdataene, kan du kontakte Philips' kundestøtte for TV-er.

    Gå til Philips’ kundestøtteside for TV-er for å få ytterligere informasjon.

    Informasjonen på denne siden gjelder for følgende modeller: 55PUS8602/12 , 65PUS8602/12 , 55PUS6272/05 , 65PUS8102/12 , 39PHT4112/12 , 50PUS6262/12 , 50PUS6162/12 , 55POS9002/12 , 24PFT4022/12 , 32PFT5362/12 , 65PUS7502/12 , 32PHS4032/12 , 24PFT4032/12 , 65PUS6412/12 , 32PHT4032/12 , 65PUS6262/12 , 65PUS6162/12 , 55PUS7502/12 , 49PUS7502/12 , 49PUS6482/12 , 43PFS4132/12 , 55PUS6482/12 , 55PUS6412/12 , 55PUS6262/12 , 49PUS6412/12 , 43PUS6412/12 , 43PUS6262/12 , 55PUT6162/12 , 55PUS6162/12 , 49PUS6262/12 , 43PUS6162/12 , 49PFT4132/12 , 43PFT4132/12 , 43PUS6432/12 , 22PFT4232/12 , 32PHT4132/12 , 32PFT4132/12 , 32PHT5302/12 , 55PUS7272/12 , 49PUS7272/12 , 43PUS7202/12 , 49PUS6432/12 , 55PUS6432/12 , 55POS901F/12 , 55PUT6201/12 , 32PHT5301/12 , 49PFT5301/12 , 43PFT5301/12 , 65PUS6121/12 , 65PUT6121/12 , 22PFT4031/12 , 49PFS4131/12 , 43PFS4131/12 , 32PHS4131/12 , 32PFS4131/12 , 24PHT4031/12 , 24PFS5231/12 , 40PFT4101/12 , 65PUS7601/12 , 55PUS6031/12 , 32PFS6402/12 , 75PUS7101/12 , 40PFT5501/12 , 55PUT6101/12 , 55PUS6101/12 , 49PUT6101/12 , 43PUT6101/12 , 40PFS5501/12 , 32PFT5501/12 , 49PFT5501/12 , 48PFT4101/12 , 32PFT4101/12 , 32PHT4101/12 , 65PUS6521/12 , 40PFT4111/12 , 49PUS6401/12 , 43PUS6501/12 , 55PUS7181/12 , 55PUS6401/12 , 49PUS7181/12 , 65PUS7101/12 , 49PUS6501/12 , 49PUS6561/12 , 49PUS6551/12 , 43PUT6401/12 , 55PUT6401/12 , 49PUT6401/12 , 32PFS6401/12 , 55PUS7101/12 , 55PUS6561/12 , 55PUS6551/12 , 55PUS6501/12 , 49PUS7101/12 , 65PUS8901/12 , 65PUS8601/12 , 43PUK4900/12 , 55PUK4900/12 , 49PUK4900/12 , 43PUT4900/12 , 55PUT4900/12 , 65PUS8700/12 , 55PUS7600/12 , 55PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFT6500/12 , 32PFT5500/12 , 55PFT5500/12 , 48PFT5500/12 , 40PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 50PUT6400/12 , 40PUT6400/12 , 65PUS7120/12 , 40PFT6550/12 , 65PFT6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PFT6550/12 , 50PFT6550/12 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 40PFT6510/12 , 50PFT6510/12 , 32PHT4200/12 , 55PFT630/12 , 48PFT630/12 , 40PFT630/12 , 40PFT4200/12 , 32PFT5300/12 , 50PFT5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFT4100/12 , 48PFT4100/12 , 32PFT4100/12 , 32PHT4100/12 , 22PFT4000/12 , 24PHT4000/12 , 24PHT5210/12 , 55PFT6510/12 . Klikk her for å vise flere produktnumre Klikk her for å vise færre produktnumre

    Vanlige spørsmål

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.