0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Philips 1000 Series Dual Basket Airfryer viser en feilkode og slår seg ikke på

    Publisert på 29. januar 2025

    Hvis Philips 1000 Series Dual Basket Airfryer ikke slår seg på og viser en feilkode, finner du mulige årsaker og løsninger nedenfor.

    Det er mulig at airfryeren ble oppbevart på et kaldt sted.
    Koble fra apparatets strømtilførsel, og la det hvile i et varmt rom i én time før du kobler det til igjen.

    1. Hvis enheten ble oppbevart i en lav omgivelsestemperatur, lar du den tilpasse seg romtemperaturen i minst én time før du kobler den til igjen.
    2. Hvis feilkoden fortsatt vises på skjermen etter at du har koblet det til igjen, kan du kontakte oss for å få mer hjelp.

    Skilleveggen er ikke montert. Sett sammen skilleveggen, og sett skuffen tilbake i apparatet.

    Prøv å koble fra og til enheten på nytt. Hvis dette ikke hjelper, kan du ringe til Philips' servicelinje eller ta kontakt med Philips' forbrukerstøtte der du bor.

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.