0

Handlekurv

Det ligger for øyeblikket ingen varer i handlekurven din.

    Philips' støtte

    Søvndata mangler

    Publisert på 27. august 2024
    Hvis søvndataene mangler, kan tipsene nedenfor hjelpe deg med å finne en forklaring og/eller løsning.
    • Du kan ha koblet fra babyenheten midt i en søvnøkt. Du bør som regel vente 15–20 minutter etter at søvnsyklusen er over for å sikre at søvndata sendes til skyen på riktig måte, før du slår av babyenheten. Unngå å koble fra babyenheten, herunder ved å slå av grenuttaket. Ved behov kan du slå av enheten ved å trykke på av/på-knappen på babyenheten.
    • Kanskje babyenheten ble tilbakestilt ved et uhell. Vær oppmerksom på at data som ikke sikkerhetskopieres i skyen, går tapt.
    • SenseIQ-data vises for de siste 30 dagene. Hvis du ønsker å ha slik datahistorikk tilgjengelig lenger, kan du ta skjermbilder i appen før dataene forsvinner.
    • Kanskje babyenheten har vært frakoblet eller i personvernmodus i en lengre periode. Babyenheten kobler seg til internett regelmessig. Søvnøktene lagres i babyenheten i noen dager. Men hvis babyenheten er frakoblet i en lengre periode, blir noen av dataene ikke synkronisert til skyen. Antall økter som er lagret i babyenheten, kan variere med lengden på søvnøktene. Vi anbefaler å koble babyenheten ofte til internett.
    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ta kontakt med Philips

    Vi hjelper deg gjerne

    Ser du etter noe annet?

    Oppdag alle alternativer innen Philips-kundestøtte

    Nettstedet vises best med den nyeste versjonen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.